18.02.2017

Żele termiczne, 2 stylizacje i filmik pokazowy :)

Hej dziewczyny, dziś kilka słów na temat żeli termicznych dostępnych w naszym sklepie.
Aktualnie dostępne są 4 kolory, ale niebawem pojawią się kolejne.
Żel kosztuje 9,99zł za 5ml
Znajdziecie je tu: KLIK

Jakiś czas temu nagrałam film z prezentacją tych żeli, jest to najlepszy sposób na pokazanie tego jak zmieniają się kolory pod wpływem temperatury. KLIK
Powiem wam zupełnie szczerze, że dopóki ich nie wypróbowałam nie wierzyłam w tą magię. Jest to niesamowite jak ciemny róż może zmienić się w biel, albo brąz na czerwień w przeciągu kilku sekund. Efekt jest naprawdę WOW. Uważam, że to świetna sprawa dla osób którym kolor na paznokciach bardzo szybko się nudzi :) Gdy sama nosiłam jeden z tych żeli najbardziej podobał mi się efekt ombre - gdy palce są ciepłe a otoczenie zimne, lub na odwrót gdy w pomieszczeniu jest ciepło a my mamy zimne ręce.
Bywają osoby które mają zimny np jeden palec :D Albo jedna ręka jest ciepła, druga zima :)

Co do aplikacji żelu, nic prostszego nakładamy go jak zwykły kolorowy żel - na przygotowaną płytkę paznokcia i utwardzamy w lampie. Żel utwardza się zarówno w lampach UV jak i LED. Należy położyć 2 warstwy produktu i wykończyć stylizację topem. Można zastosować pyłki, ozdoby, inne żele na  żel termo, nie wpływa to na jego właściwości. :)

Świetne urozmaicenie w manicure, polecam :)

Pokażę wam teraz dwie stylizacje, pierwsza to moje łapki z żelem T23


Druga stylizacja to żel T08 i łapki mojej siostry. Tu dodatkowo użyłam żelu 01 christmass line - KLIK którym zrobiłam delikatne cieniowanie. Granatowe - zimno, niebieskie - ciepło.


Mam nadzieję, że wam się podoba :) 
____________________________________________________________________________

Kontakt: nefrifhu@wp.pl

Zapraszam na:

Instagram - KLIK
Fanpage paznokciowy - KLIK
Fanpage mojego sklepu - KLIK
Do mojego sklepu z artykułami do stylizacji paznokci - KLIK
Kanał na YouTube - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz