7.02.2017

Pastelowe paznokcie z serduszkiem - na walentynki :)

Dziś pokażę wam stylizację sprzed 2 lat, pastelowe delikatne romantyczne paznokcie z serduszkiem :) Pomimo tego, że po użytych wtedy produktach nie ma już śladu, postanowiłam pokazać wam tą stylizację i podlinkować zamienniki od nas ze sklepu  :) Paznokcie idealne na zbliżające się walentynki :)




Potrzebne będą:
- żel szary KLIK
- żel różowy KLIK
- żel biały KLIK lub farbka akrylowa biała KLIK
- cyrkonie ss3 KLIK
- cienki pędzelek KLIK
- sonda KLIK


Wykonanie:

1. Krok pierwszy w każdej stylizacji to odpowiednie przygotowanie paznokcia - przedłużenie, nadanie kształtu, wyprofilowanie, zmatowienie i odtłuszczenie/ jeśli wykonujecie manicure hybrydowy to odpowiednio przygotowanie płytki, nałożenie bazy.

2. Wszystkie paznokcie pokrywamy odpowiednio kolorowymi żelami, 1 warstwa ----> utwardzamy ----> 2 warstwa ----> utwardzamy, wszystkie paznokcie przemywamy cleanerem.

3. Na palcu serdecznym za pomocą pędzelka oraz farbki lub białego żelu malujemy serduszko, jest to jedna z najłatwiejszych rzeczy do namalowania więc napewno dacie radę :) Na palcu wskazującym malujemy kropki za pomocą sondy oraz farbki lub żelu. Jeśli używacie farbek musicie poczekać aż paznokcie dokładnie wyschną, jeśli żelu oczywiście całość utwardzamy.

4. Zabieramy się za paznokcie z cyrkoniami. Opiszę wam moją metodę, nie mówię że jest idealna ale u mnie się sprawdza w 100%. W miejscu gdzie mają być cyrkonie nakładam cienką warstwę żelu nabłyszczającego ---> za pomocą sondy układam na nim cyrkonie ---> utwardzam w lampie ---> po utwardzeniu cały paznokieć łącznie z cyrkoniami pokrywam cienka warstwą żelu nabłyszczającego. W tym momencie top możecie położyć już na wszystkie paznokcie i całość utwardzić.
Przemywamy cleanerem i GOTOWE :)


Mam nadzieję że podobają wam się takie delikatne pastelowe zdobienia, bo mi bardzo ! :)
____________________________________________________________________________

Kontakt: nefrifhu@wp.pl

Zapraszam na:

Instagram - KLIK
Fanpage paznokciowy - KLIK
Fanpage mojego sklepu - KLIK
Do mojego sklepu z artykułami do stylizacji paznokci - KLIK
Kanał na YouTube - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz