29.11.2013

W7 Mega Matte Lips matowy błyszczyk/pomadka do ust - recenzja , test :)

Hej dziewczyny , dziś pokaże Wam mój ulubiony produkt do ust.
  W7 Mega Matte Lips - matowa pomadka w kremie. Mój odcień to prawdopodobnie 01 PINK (nie mam nr na opakowaniu)





Trwałość:

Moje usta przed nałożeniem i zaraz po. Po kilku minutach produkt zasycha i robi się całkiem matowy.




Po 2 godzinach i wypiciu gorącej czekolady :) Produkt delikatnie zaczął ścierać się od środka ust.



3 godziny , gorąca czekolada + herbatka + kanapeczka. Środek ust starty , na żywo jest to prawie niewidoczne. 


Produkt coraz bardziej się ściera, delikatnie podkreśla suche skórki na środku górnej wargi.


Produkt bardziej podkreślił skórki i zebrał się w suchych miejscach. Kolor stał się niejednolity.


Na przestrzeni kilku godzin.


Trwałośc jak dla mnie super, po 5 godzinach kolor nadal utrzymuje się na ustach. Jest delikatnie wytarty na środku ale nie rzuca się to aż tak bardzo w oczy. Jedzenie i picie nie stanową przeszkody - nie zauwazyłam na szklance śladu ust, po jedzeniu nadal wyglądały dobrze. Bardzo często wybieram ten produkt na wyjścia ponieważ nie muszę się martwić w jakim stanie są moje usta. Oczywiście po kilku (ok 5-6) godzinach trzeba go zmyć lub poprawić ponieważ zaczyna wyglądać nieestetycznie. Jest to produkt za ok 5-10 zł więc nie wymagam od niego zbyt wiele a i tak robi cuda :) 


Dostępność: kupiłam go w poundlandzie, jest dostępny na ebay oraz na Allegro. 

Opakowanie: Bardzo wygodny aplikator który ułatwia precyzyjne nałożenie produktu.  Ilośc produktu po wyciągnięciu aplikatora nie jest za duża - u mnie wystarcza na pomalowanie całych ust. 

Konsystencja, aplikacja: Bardzo kremowa konsystencja , jest dość gęsty, nie klei się. Zaraz po nałożeniu usta lekko się błyszczą jednak po kilku minutach produkt całkowicie zasycha wtapiając się w nasze usta. Przed aplikacją konieczny jest peeling ust, chyba że nie macie problemu z suchymi skórkami. Produkt nie zbiera się w załamaniach co jest ogromnym plusem.

Jedyna wada:  Wysusza usta i podkreśla skórki. Po kilku godzinach noszenia tego produktu na ustach, zaczęłam dostrzegać suche skórki których nie było przed aplikacja :) Usta są suche i po zmyciu produktu potrzebują nawilżenia. Dla mnie nie stanowi to dużego problemu ponieważ zawsze przed snem smaruje usta grubą warstwą kremu. Jest to produkt matujący a co za tym idzie musimy liczyć się z lekkim przesuszeniem

Ocena:  4/5

Zapraszam na instagram : KLIK  :)

Co sądzicie o produktach tego typu ? Ja jestem zachwycona :)



6 komentarzy:

  1. świetny jest :D muszę się zaopatrzyć w niego ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor i świetna trwałość- chcę go ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolor! :)
    bardzo mi sie podoba; )
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku za taka trwałość bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie takiego czegoś potrzebuję - trwałego :)

    OdpowiedzUsuń