4.12.2016

Ślubne zakupy z Aliexpress, co i za ile warto kupić :)

Hej dziewczyny dziś opowiem wam trochę o moich chińskich ślubnych zakupach. Zapewne wiele z was-przyszłych panien młodych waha się co tak na prawdę warto zamówić na swój wielki dzień z drugiego krańca świata czyli z Chin :) Postanowiłam podzielić się z wami moją listą zakupów i przekonać, że na prawdę warto!


Zacznijmy od początku, obydwoje z mężem nie jesteśmy fanami wydawania pieniędzy tam gdzie nie jest to konieczne. Zawsze staramy się szukać okazji,  porównywać i negocjować ceny, kupować na promocjach czy właśnie przez internet. Oczywiście jeśli chodzi o kwestię ślubu i wesela nie na wszystkim da się oszczędzić, ale uwierzcie, okazji jest sporo. Jedną z szans na oszczędzenie sporej kwoty było dla nas robienie części zakupów na Aliexpress. Jest to serwis sprzedażowy coś a'la chińskie Allegro, różnica jest taka że w większości przypadków wysyłka jest darmowa a kupować możemy tylko z Chin/Korei (dokładnie się nie orientuje, w każdym razie drugi koniec świata).

Uwaga! Nie myślcie że można tam kupić wszystko i że wszystkie przedmioty są dużo taniej niż w Polsce. Moja złota zasada to porównywanie cen, jeśli chodzi o dekoracje i inne gadżety głównie porównywałam na Allegro oraz Aliexpress.  Allegro często przegrywało tym, że musiałam dopłacać za wysyłkę, Aliexpress natomiast nie ma w ofercie wszystkiego np Polskich zaproszeń czy tablic rejestracyjnych ale to chyba oczywiste :)
Jedno jest pewne nie zostawiajcie takich zakupów na ostatnią chwilę! Większość rzeczy da się kupić kilka miesięcy przed, musicie mieć świadomość że przedmioty z Aliexpress dochodzą czasem nawet po 2 miesiącach. Dla mnie nie był to problem ponieważ nie cierpię zostawiać rzeczy na ostatnią chwilę i wszystko chciałam kupić jak najwcześniej się dało :)

Przejdźmy do rzeczy, co kupiłam w Chinach ? :)
* ceny które podaję te ceny jakie ja zapłaciłam 1,5 roku temu za te produkty, ceny w linkach to ceny aktualne :)

1. Balony, zakupiłam 200szt balonów w kolorze perłowym, które później okazały się niepotrzebne :) Na naszym weselu balony miały być urozmaiceniem zabawy dla dzieci, nie podobają mi się balonowe dekoracje, chciałam je po prostu luźno rzucić w kąt na sali, dzieciaki z pewnością wiedziałyby co z nimi robić :). Jak się później okazało zapomniałam że podczas 1 tańca spadnie na nas 200 balonów które zapewnili właściciele sali, co za tym idzie moje balony stały się nie potrzebne, użyliśmy tylko kilka do dekoracji bramy i tarasu w moim domu.

Cena: $3,91 za 100szt LINK 

Przygotowane do powieszenia na tarasie, obok 'kuboty' mojego jeszcze narzeczonego.. :)


2. Sztuczne płatki róż. Jako iż w listopadzie bardzo kiepsko z żywymi płatkami kwiatów, postanowiłam zakupić sztuczne. Od zawsze marzyłam o dzieciach rzucających w naszym kierunku białymi płatkami... NIE W RZECZYWISTOŚCI NIE WYGLĄDA TO JAK NA FILMACH :)) Wszystko działo się zbyt szybko i był zbyt porywisty wiatr żeby ten moment mógł stać się magiczny :)

Cena: $1,93 za 1000sztuk mój link nie jest już aktywny ale łapcie przykład - LINK - było tego na prawdę sporo, duży wiklinowy kosz a prawie drugie tyle leży do dziś w mojej szafie:)


 


3. Bransoletki, kolczyki, spinka do włosów. Biżuteria to coś, za co nie warto przepłacać w Polskich salonach sukien ślubnych. Odwiedziłam ok 10 salonów i w każdym z nich widziałam dodatki które bez problemu możecie znaleźć na Aliexpress, oczywiście 10 razy taniej! Nie łudźcie się że jakoś jest lepsza, zakładacie te rzeczy jeden jedyny raz a później albo sprzedacie albo wylądują w koszu, nie warto przepłacać...

Dlaczego miałam kilka par kolczyków i dwie bransoletki ? Ze względu na koszt tych rzeczy bez problemu mogłam sobie pozwolić na kupienie kilku kompletów i dopasowanie wszystkiego do sukni, fryzury itd. Jak widać do ostatniej chwili nie byłam zdecydowana dlatego na naszym 'ślubnym stoliku' leżą wszystkie zakupione przez mnie rzeczy :)



Bransoletka szersza Cena: $3,24 teraz nawet taniej LINK  , założyłam ją na sesję, na ślub wybrałam tą delikatniejszą


Bransoletka węższa, cena: $2,87 teraz tańsza macie ją w linku powyżej :) To była moja bransoletka ślubna, jest piękna, po weselu wylądowała w pudle z pamiątkami :)


Kolczyki najmniejsze wkrętki, nadal leżą w moim kuferku i czekają na odpowiednią okazję, nie zostały użyte ani na ślub ani na sesję, cena: $0,98, teraz taniej - LINK

Kolczyki najdłuższe, cena $4,99 LINK Są dość ciężkie i mega długie dlatego nie wybrałam ich na ślub, założyłam je na drugą z naszych sesji ślubnych, niestety fotki nie mam ponieważ moje długie włosy wszystko zasłoniły :)

Kolczyki średniej długości, słabo widoczne na zdjęciu na stoliku. To moje kolczyki ślubne i moje kolczyki sesyjne (1 sesja) uwielbiam je, delikatne nie za długie, lekkie, nie czułam że mam cokolwiek na uszach :) Cena $4,60 za zestaw z naszyjnikiem, link wygasł, a niestety aktualnie nie widzę identycznego zestawu. Naszyjnik sprzedałam i kolczyki wyszły praktycznie za darmo :)




Spinka do włosów, cena: $4,19, spinkę założyłyśmy dopiero gdy moja frezja lekko zwiędła:)  Fotka z fryzurki próbnej i próbnej przymiarki :)


4. Welon, cena: $0,89 teraz droższy LINK najzwyklejszy welon 2 warstwowy, do rzucania :) Sama nie miałam i nigdy nie chciałam mieć welonu, ale postanowiłam kupić jeden na pamiątkę dla przyszłej panny młodej która złapie go na oczepinach :) Oprócz tego, że był mega pomięty nie miałam żadnych zastrzeżeń, myślę że dobre żelazko z powodzeniem dałoby radę przywrócić go do porządku :) Zdjęcie mam tylko z gośćmi, więc wybaczcie :)


5. Poduszka na obrączki $6,05 mój link już nieaktywny ale tu znajdziecie coś podobnego LINK
Dostępne w Polsce satynowe podusie nie są w moim guście, a za coś bardziej wyszukanego trzeba zapłaci sporo pieniążków. Znalazłam tą która jak dla mnie była i jest idealna, mała zgrabna inna niż wszystkie i bardzo tania :)



6. Naklejki na buty I do Me Too para za $0,83, LINK teraz kilka centów drożej :)  Koniec końców nie użyliśmy ich ani do sesji ani na ślub, nasz kościół i dekoracja krzesełek nie pozwoliłyby na zrobienie ładnych zdjęć z naklejkami, więc zrezygnowałam, na sesji natomiast uważam że wyglądałoby to mało estetycznie (znoszone buty) :) Sprzedałam i nie straciłam :)

7. Muszka dla pana młodego, cena: $1 nasz link już niedostępny ale tu znajdziecie taką samą LINK Tu podobnie jak z biżuterią, w sklepach widywaliśmy identyczne muszki za kwotę 10 razy wyższą, uwierzcie na tych rzeczach nie ma napisanej ceny, serio jeśli powiecie cioci że kosztowała 100zł na pewno uwierzy, jeśli przyznacie się że kosztowała 3zł raczej wszyscy uznają to za dobry żart. Muszka przeżyła intensywne wesele oraz dwie sesje, nic się z nią nie stało, jest bardzo dobrej jakości, super trzymała się przy szyi i ładnie układała. Dodam że wybór muszek/krawatów/spinek do koszuli na Aliexpress jest ogromny, można kupić coś bardzo wyjątkowego i niespotykanego w Polsce za grosze :) 


8. Poszetka, tu sprawa wygląda dokładnie tak jak wyżej, kawałek materiału który w sklepie może kosztować nawet kilkadziesiąt zł, cena: $0,51 LINK



9. Tasiemki do zawieszek na wódkę, do pomponów i innych dekoracji. Kupiłam dwa rodzaje węższa i szerszą, piękne połyskujące na srebrno. Koszt to $1,80 i $0,95 LINK LINK  Niebawem zrobię wam oddzielny post na temat winietek, karteczek na wódkę, śpiewników, menu, robiłam te rzeczy sama, jest to kolejna rzecz na której można sporo zaoszczędzić :)




10. Organza 10m x 75cm $4,90 LINK Została wykorzystana w kościele pod główny bukiet z kwiatami :) 


11. Tiul na pompony 15cm x 91m $5,41 na przykład LINK gdy wtedy porównywałam z allegro, cena wychodziła dużo niższa, kolejny plus to oczywiście darmowa wysyłka :) Pompony miałyście już na zdjęciu wyżej, wrzucam jeszcze jedno z kościoła


12. Gadżety do zdjęć, na pewno kupiłam ten zestaw LINK za ok $3,00 oraz jeszcze jeden - link wygasł ale tu znajdziecie spory wybór takich gadżetów LINK . Uważam że to super sprawa jeśli chodzi o urozmaicenie gościom zabawy czy sesji z parą młodą, koszt  bardzo niski a zawsze coś coś fajnego/coś nowego. Oczywiście gadżety te służą przede wszystkim do fotobudki, ale i bez niej jakoś daliśmy radę :)





13. Literki diamentowe na tort $1,95 sztuka, nie były tanie, ale takie było moje marzenie, marzenie które częściowo legło w gruzach, oczywiście literki były, ale... obsługa wjechała tortem odwrotnie tzn przodem do nas, co za tym idzie nie mamy ani jednego zdjęcia na którym widać nasze literki :( Leżą schowane w pudełku z pamiątkami, na pewno przydadzą się na jakiś torcik rocznicowy :)


14. Spinki do koszuli, cena: $1, spinki są kupione pare lat temu na ebay (również z Chin dlatego wrzucam), ale cenę pamiętam jak dziś :) Spinki które przeżyły przed naszym ślubem 3 wesela i były w stanie idealnym, Wojtek bardzo je lubi więc stwierdziliśmy że nie ma sensu i potrzeby kupować nowych :) PS. Spinki nadal żyją mają się dobrze i czekają na kolejne imprezy :)





To by było na tyle moich chińskich ślubnych zakupów :) Jeszcze raz zachęcam was do kupowania na Aliexpress i szukania okazji. Pamiętajcie większość rzeczy dostępnych w polskich sklepach pochodzi z Chin, kupując tu dochodzą dziesiątki pośredników i prowizji, stąd kosmiczne ceny, kupując na Ali najczęściej kupujecie prosto od producenta :)
Jeśli macie jakiekolwiek pytania odnośnie zakupów na tym portalu dajcie znać w komentarzach z chęcią odpowiem :)

Miłej niedzieli ! :)


_____________________________________________________________________________



Zapraszam na:
snapa: czekoladka93
Instagram - KLIK
Fanpage paznokciowy - KLIK
Fanpage mojego sklepu - KLIK
Do mojego sklepu z artykułami do stylizacji paznokci - KLIK
Kanał na YouTube - KLIK

6 komentarzy:

  1. Robiąc zakupy na tej stronie można płacić w złotówkach? Czy wymagane jest konto do transakcji międzynarodowych? 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłym przelewem nie mozna ale ja płace karta-mam ja podpięta do konta i bank sam automatycznie pobiera po obecnym kursie ;) Sa dostępne rożne inne opcje ale dokładnie nie wiem jakie napewno znajdziesz w Google takie informacje ;)

      Usuń
  2. Można płacić kartą i jest to bezpieczne - z tym nie ma problemu. To duży i zaufany serwis. Tylko na przesyłkę trzeba trochę poczekać...więc jeżeli planujesz na ostatnią chwilę to lepiej sklep tradycyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy artykuł :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superwpis,skorzystam z welonu, bo akurat ja chcę mieć wpięty :)

    OdpowiedzUsuń