27.11.2016

Matowe paznokcie bez specjalnego TOPu, krok po kroku :)

Hej dziewczyny, dziś pokażę wam mój sposób na matowe paznokcie. Sposób łatwy i szybki, nie potrzebujecie do ich wykonania żadnego specjalnego topu czy płynu :) Stylizacja sprzed ponad roku, są to moje pazurki, żelowe przedłużane na formie, róż z dodatkiem srebra :) Na fanpage cieszyły się sporym zainteresowaniem, mam nadzieję że i wam się spodobają :)





Produkty:
- żel nr 058 - Klik
- żel srebrny to żel no name kupiony bardzo dawno temu niestety nie ma nawet etykietki 
- cleaner - Klik
- bloczek polerski Klik
- waciki Klik


Wykonanie:
1. Krok pierwszy w każdej stylizacji to odpowiednie przygotowanie paznokcia - przedłużenie, nadanie kształtu, wyprofilowanie, zmatowienie i odtłuszczenie/ jeśli wykonujecie manicure hybrdowy to odpowiednio przygotowanie płytki, nałożenie bazy

2. Na tak przygotowane paznokcie nakładamy odpowiednio srebrny żel na paznokieć palca serdecznego, oraz różowy żel 58 na wszystkie pozostałe - 1 warstwa ---> utwardzamy w lampie ---> 2 warstwa ---> utwardzamy w lampie

3. Na srebrny paznokieć nakładamy top nabłyszczający. Nie jest to konieczne, ale pozostałe różowe paznokcie polecam pokryć trzecią warstwą kolorowego żelu.

4. Srebrne paznokcie są już gotowe, teraz zabieramy się za różowe :) DOKŁADNIE przemywamy całość wacikiem nasączonym w cleanerze i zabieramy się za matowienie, Do tego celu potrzebujecie tylko i wyłącznie bloczku polerskiego np takiego jaki podlinkowałam wyżej :) Delikatnie piłujemy/matowimy płytkę na każdym paznokciu. Ruchy muszą być delikatne, pamiętajcie aby piłować równo i nie przepiłować żelu za bardzo - będzie prześwitywać. Co jakiś czas możecie odpylić paznokcie szczoteczką, lub przemyć cleanerem i sprawdzić w którym miejscu trzeba nanieść ewentualne poprawki, pamiętajcie o zmatowieniu brzegów paznokcia. Gdy mamy pewność że żel został spiłowany równomiernie przemywamy całość cleanerem, skórki pokrywamy oliwką i cieszymy się piękna stylizacją :)


Jest to bardzo łatwa i szybka metoda na otrzymanie pięknego równomiernego matu na paznokciach. Osobiście nie do końca wierzę w matujące topy, paznokcie zmatowione 'mechanicznie' wyglądają ładnie to kolejnego uzupełnienia. Jedyny drobny minus jest taki, że szybko się brudzą np od długopisu, mazaka, markera. Produkty te wżerają się w płytkę paznokcia, trudno je umyć, ale tego typu zabrudzenia bardzo łatwo można usunąć zmywaczem lub acetonem :) Efekt bardzo mi się podoba, na ten sposób wpadłam gdy klientka zażyczyła sobie matowy paznokieć a ja nie miałam odpowiedniego topu :) Cóż.. nasz klient nasz pan, była bardzo zadowolona :)

Pozdrawiam was serdecznie, dobranoc, do następnego :*


_____________________________________________________________________________



Zapraszam na:
snapa: czekoladka93
Instagram - KLIK
Fanpage paznokciowy - KLIK
Fanpage mojego sklepu - KLIK
Do mojego sklepu z artykułami do stylizacji paznokci - KLIK
Kanał na YouTube - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz