21.11.2016

Moje pędzle do makijażu :)

Hej dziewczyny, dziś coś bardziej kosmetycznego, pokażę wam moją mała kolekcję pędzli, powiem gdzie je kupiłam i do czego używam :) Zacznę od tego że nie uważam aby moja kolekcja pędzli była jakaś ogromna, większość z nich używam, mała część po prostu się nie sprawdziła i leży bezużytecznie.
Pamiętajcie że pędzle trzeba myć, trzeba je myć bardzo często, dlatego nie wyobrażam sobie posiadania jednego pędzla do podkładu czy korektora (te myję co 2-3 użycia). Nie kupuję pędzli nałogowo, aby po prostu mieć czy przetestować, kupuję jak potrzebuję, niebawem będę musiała zakupić nowy pędzel do podkładu ponieważ mój H50S po 4 latach używania zaczyna się sypać, sama nie wiem czy to dużo czy mało, ale zaznaczam że maluję się tylko ok 2 razy w tygodniu a oprócz niego posiadam drugi pędzel do podkładu...
Moje pędzelki przechowuję w szklanych pojemnikach, jeden z nich jest po świeczce z Ikei :) Pędzelki troszkę się gniotą, ale obiecuję że znajdę im nowe komfortowe stanowisko w nowym domu :)






Pędzle do twarzy

1. Wachlarz kupiony na Aliexpress lub Ebay, używam go do omiatania twarzy po wykonaniu makijażu oczu, czasami do nakładania rozświetlacza, bardzo milusi

2. Hakuro H50s, tak jak wspomniałam powyżej, niestety już się sypie, jest to bardzo dokładny zbity pędzelek, służy oczywiście do nakładania podkładu. więcej na jego temat

3. Real Techniques Expert Face Brush. Używam go tak jak Hakuro, do nakładania podkładu

4. Real Techniques Powder Brush pędzel do pudru, przyznam że wolę nakładać go puszkami (nie zrobiłam zdjęcia) Używam go gdy zależy mi na czasie, jest bardzo duży dzięki czemu możemy nałożyć produkt w kilka sekund. więcej na jego temat

5. No name z Aliexpress lub z Ebay, ostatnio bardzo mało używany, wypadają z niego włoski. Czasami stosuję go nakładania rozświetlacza.

6. No name z Ebay, mało używany, najczęściej do różu gdy mój ulubiony nie nadaje się do użytku :) więcej tu

7. Pędzelek z Ebay podróbka Ecotools, mało używany, taka moja zapasówka do rozświetlacza lub bronzera. więcej tu

8. Tak jak wyżej, ten jako zapasówka do różu :)


9. - 12. Pędzelki z Aliexpress, wszystkie używane namiętnie do nakładania korektora, czy to na niedoskonałości, czy na cienie pod oczami. Jeden zaczyna się sypać, mimo to polecam ponieważ były bardzo tanie :) 

13 i 14 są to takie same pędzelki, podróbki MAC z Aliexpress. Te pędzelki to dla mnie absolutne WOW, miękkie delikatne włosie (wygląda na naturalne ale się na tym nie znam), nie tracą kształtu, świetnie sprawdzają się do nakładania bronzera, rozświetlacza, różu. Używam je do każdego makijażu :)

15,16,17 Pędzelki do maseczek, wszystkie są no name kupione w różnych miejscach :)


Pędzelki do oczu i ust


18. - 24. -Zestaw z Aliexpress, pędzelki 1,2,3,6,7 są przeze mnie używane na zmianę w każdym makijażu :) Są świetne, włosie bardzo przyjemne, ładnie nakładają cienie, polecam :)

25,26,27 - Pędzelki z Aliexpress, środkowy mało używany, za to dwa pozostałe są idealne do rozcierania cieni w załamaniu powieki, moje ulubione właśnie do tego celu. Również mam wrażenie że to włosie naturalne, ale nie jestem pewna. Kosztowały kilka złotych.



28. i 29. Podróbki Ecotools z Ebay, po prawej nie używany, po lewej baardzo rzadko do blendowania lub nakładania korektora. 

30. i 31. Hakuro, nr nie pamiętam :) Po lewej do blendowania w załamaniu powieki, po prawej do nakładania cieni. Używane dość często, biały ma dużo delikatniejsze włosie niż czarny 

32. Używam tylko góry pędzelka, jest to pędzel no name chyba z Ebay, idealny i od lat używany w każdym makijażu do podkreślania brwi

33. Szczoteczka do przeczesywania brwi, używam za każdym razem, również z Ebay

34. No name Ebay, nie używam, pacynkę lateksową aktualnie wykorzystuję do nakładania pyłków na paznokcie :)

35. No name z Allegro, rzadko używany, brwi lub nakładanie cienia na dolną powiekę

36. No name nie jestem pewna ale chyba dodatek do jakiejś paletki, jakiś czas temu używałam go namiętnie do podkreślania brwi, aktualnie tylko czasami gdy mój ulubiony jest brudny :)

37. Jest to pędzelek z zestawu do paznokci :) Używany w każdym makijażu do robienia kreski (zagęszczania brwi) czarnym cieniem na górnej i dolnej powiece :)
38. Szczoteczka prawdopodobnie z Aliexpress, wiadomo do czego :)

39. i 40. Dwa bardzo podobne pędzelki kupione w UK, idealne do nakładania cienia na całą powiekę, dosłownie 2 ruchami :) 

41. Essence, jeden z moich pierwszy pędzli, ma dobre 5-6 lat :) Aktualnie nie używany, czasami nakładam nim cień w wewnętrzny kącik oka.

42. i 43. No name podobnie jak poprzedni, jedne z pierwszych w mojej kolekcji :) Aktualnie mało używane, czasami do nakładania cienia na dolną powiekę.

44. No name z Ebay, bardzo mało używany, a jeśli już to zastosowanie tak jak poprzednie pędzle.

Nigdy ich nie liczyłam ale jak widać okazało się że mam 44 pędzle :) Pogrubione to te które używam najczęściej. A wy jakich pędzli używacie najczęściej, jakie lubicie, ile ich posiadacie? Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat któregoś z nich śmiało pytajcie w komentarzu :)

__________________________________________________________________________

Zapraszam na:
snapa: czekoladka93
Instagram - KLIK
Fanpage paznokciowy - KLIK
Fanpage mojego sklepu - KLIK
Do mojego sklepu z artykułami do stylizacji paznokci - KLIK
Kanał na YouTube - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz