21.11.2013

Moja mała kolekcja pomadek i produktów do ust :)

Hej dziewczyny, dziś dość luźny i przyjemny post :)

Pokażę Wam moje pomadki i produkty do ust. Sama bardzo lubię takie posty więc mam nadzieję że Wam się spodoba. 

Nie będę tutaj pisać recenzji ponieważ jest tego za dużo. 
Powiem ile dana rzecz kosztowała i gdzie ją kupiłam. 
Niektóre z produktów zrecenzuje w oddzielnych postach. 


Wszystkie rzeczy przechowuje w szufladzie w tekturowym pudełeczku które sama zrobiłam.

Przy nakładaniu pomadek pomagam sobie pędzelkami (nie zawsze) kupiłam je na ebay.  


Tak wyglądają moje usta bez żadnych pomadek.



* - gwiazdeczką oznaczyłam zdjęcie które najbardziej odzwierciedla rzeczywisty odcień na ustach.


Błyszczyki:


1. Miss Sporty Ultra Shine - 004 Hypnotic Pink  - Poundland , zestaw pomadka + błyszczyk + konturówka - 1 funt

2. Hean lip gloss- ? - miniaturka którą dostałam przy zakupie bazy pod makijaż


3. No name - bezbarwny błyszczyk z małymi drobinkami brokatu - sklep typu wszystko po 5zł


4. Oriflame Giordani Gold Deep Shine - Peach Dream - dostałam , cena ok 30-40 zł u konsultantek Oriflame


Lip Tinty:

1. FM make up Tattoo lip tint - ? prawdopodobnie Coffee Dream - dostałam ale cena to ok 25zł u konsultantek FM 



2. Rimmel Lip Tint + Balm 110 Stay Very Berry - B&M - 1,70 funta


Kredki do ust: 

1. Miss Sporty Mini Me Lip Liner - 030 watermelon - kupiłam w Poundlandzie w zestawie z błyszczykiem i pomadką 1funt


2. Maybelline Lip Express - 02 Keep Mauving - kupiłam na ebay w zestawie z innymi kosmetykami KLIK



 Pomadki ochronne: 


1. Nivea Soft Rose - Poundland 1 funt


2. Nivea Fruity Shine Strawberry - Poundland 1 funt


Pomadki / szminki: 


1. Calvin Klein - Delightful - fragrancedirect.co.uk - 2 funty HAUL


2. Calvin Klein - Henna - fragrancedirect.co.uk 2 funty


3. Maybelline Forever Metalic - 20 - kupiłam w zestawie z innymi kosmetykami na ebay KLIK


4. NYPM - 444- Poundland 1 funt



5. Avon - Frozen Rose - kupiłam ja na ebay w zestawie z innymi kosmetykami KLIK


6. Oriflame Pure Colour - Vintage Nude -  ok 10zł u konsultantek Oriflame


7. Sleek Sheer Cover - Satin 813 - Poundland 1 funt


8. MUA - 13 - SuperDrug 1 funt


9. MUA - 7- SuperDrug 1funt


10. MUA - 6 - SuperDrug 1 funt


11. Avon Colortrend - Pink Holiday - Kupiłam za 5 zł u tej dziewczyny KLIK , regularna cena to 10-15 zł u konsultantek


12. Rimmel - 720 Notting Hill Nude - fragrancedirect.co.uk 1 funt HAUL


13. Rimmel - 220 Pink Chic - fragrancedirect.co.uk 1 funt 



14. Manhattan - 54P - Poundland 1 funt


Matowe pomadki w kremie:


1. W7 - ? - Poundworld 1 funt


2. Manhattan - 53M - fragrancedirect.co.uk 1 funt  


3. Manhattan - 31S - fragrancedirect.co.uk 1 funt  


4. Manhattan - 56K  - fragrancedirect.co.uk 1 funt  

Właśnie uświadomiłam sobie że  największa kwota jaką wydałam na pomadkę to 2 funty , jestem z siebie dumna :) Droższe produkty (lip tint z FM i błyszczyk z Ori) które dostałam nie są warte swojej ceny i sama na pewno bym po nie nie sięgnęła.


Tak prezenruje się moja cała kolekcja :) Macie któryś z tych produktów ?
Chciecie dowiedzieć się czegoś więcej o danej rzeczy? Piszcie na dole :)

Buźka :*

7 komentarzy:

  1. Wszystkie mi się podobają, najbardziej różowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W zeszłym roku także zrobiłam zakupy na fragrance.direct i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że kolekcje masz sporą może i ja zrobię kiedyś taki post ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie najważniejsza jest trwałość, strasznie nie lubię ciągle poprawiać koloru na ustach. Jeśli już on jest to musi być trwały. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię poprawiać, najlepiej jak pomadka ładnie równo schodzi lub jest trwała :D

      Usuń