3.11.2013

Paznokcie z paseczkiem .

Hej dziewczyny, dziś pokażę Wam bardzo proste zdobienie paznokci. 


Czego użyłam:


1. Essence studio nails - ultra strong nail hardener - utwardzacz do paznokci , baza
2. Wibo extreme nails niestety nie mam nr 
3. Revlon 360 
4. No name brązowy lakier
5. Sally Hansen Super Shine - top coat
6. Cieniutki pędzelek


1. Po wyschnięciu bazy nałożyłam na paznokcie 1 warstwe pomarańczowego lakieru z Wibo


2. Na środku każdego paznokcia robimy grubą kreskę (revlon 360 + pędzelek z lakieru)

3. Na środku grubszej kreski robimy cieniutką linię brązowym lakierem (cienki pędzelek)


Tak prezentuje się całość pokryta Top Coatem : 




Zdobienie chociaż jest bardzo proste wygląda ciekawie :)




3 komentarze:

  1. Ależ piękny ten lakier bazowy :)
    Ciekawe czy jeszcze można go kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze nie mam pojęcia , ja go kupiłam jakieś 2 lata temu :)

      Usuń