24.12.2016

Wesołych Świąt :)

Kochani, z całego serduszka życzę wam zdrowych, pogodnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia. Pamiętajcie aby te dni spędzić w gronie rodziny i przyjaciół, odłóżcie telefony, laptopy, wyłączcie telewizory, porozmawiajcie, nacieszcie się sobą i rodziną. Życzę wam smacznego karpia i nadętych brzuchów z przejedzenia :) Dzielcie się radością z innymi i nie pozwólcie aby cokolwiek wam tą radość popsuło lub zabrało :)  Jeszcze raz WESOŁYCH ! :)






My już prawie gotowi jeszcze tylko kąpiel i czekamy na gości,jak co roku tradycyjna wigilia u nas w domu, a później wspólne przesiadywanie przy kolędach, nie mogę się doczekać :) Całą dzisiejszą  relację możecie śledzić na snapie: czekoladka93 (oczywiście to co działo się do tej pory, później raczej odpuszczę snapowanie). Na lusterku zawisły specjalne lampki ze zdjęciami z poprzednich świąt, są i czarno białe gdy mój brat i siostra byli jeszcze mali, czekam na minę gości jak to zobaczą :) Na komodzie mój domek z piernika o którym mówiłam w poprzedniej notce, na szczęście dotrwał do świąt, obok ręcznie robione ozdoby i moja gwiazda z makiem którą robiłam po raz pierwszy :) 



_____________________________________________________________________________



Zapraszam na:
snapa: czekoladka93
Instagram - KLIK
Fanpage paznokciowy - KLIK
Fanpage mojego sklepu - KLIK
Do mojego sklepu z artykułami do stylizacji paznokci - KLIK
Kanał na YouTube - KLIK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz