19.12.2016

Szmaragdowe paznokcie z efektem syrenki :)

Hej dziewczyny dziś mam dla was nieco świąteczno/sylwestrową propozycję :) Paznokcie żelowe w szmaragdowym jak to ja nazywam 'choinkowym' kolorze, z meeega blaskiem efektu syrenki :) Powiem wam szczerze że miałam wielką ochotę nałożyć syrenkę na wszystkie paznokcie, ale powstrzymał mnie fakt że bardzo chciałam zaprezentować wam stosunkowo nowy kolor w moim sklepie. Co prawda nie sposób idealnie uchwycić go na zdjęciach ale uwierzcie że jest przepiękny :)



Produkty:

- żel nr 71 KLIK
- żel czarny nr 57 KLIK
- efekt syrenki KLIK
- cienki pędzelek do zdobień np KLIK
- szczoteczka do odpylenia, cleaner, waciki


Wykonanie:

1. Krok pierwszy w każdej stylizacji to odpowiednie przygotowanie paznokcia - przedłużenie, nadanie kształtu, wyprofilowanie, zmatowienie i odtłuszczenie/ jeśli wykonujecie manicure hybrdowy to odpowiednio przygotowanie płytki, nałożenie bazy

2. Paznokcie na których będzie efekt syrenki pokrywamy kolorem czarnym, natomiast pozostałe kolorem nr 71 szmaragdowym ---> utwardzamy, nakładamy drugą warstwę koloru ---> utwardzamy.

3. Następnie na kolor czarny nakładamy efekt syrenki, ja robię to opuszkiem palca delikatnie wmasowując w płytkę paznokcia, co ważne syrenkę wcieramy w warstwę dyspersyjną tzn po utwardzeniu koloru w lampie nie przemywamy go! Resztki pyłku usuwamy szczoteczką np taką.

4. Na palec środkowy, kciuk oraz mały i serdeczny (dwa ostatnie z  gotowym efektem syrenki) możemy nałożyć top, ja użyłam tego. Utwardzamy w lampie.

5. Palec wskazujący dokładnie przemywamy wacikiem z cleanerem, możecie delikatnie zmatowić powierzchnię bloczkiem. Następnie zabieramy się za zdobienie (ja nie mam talentu plastycznego dlatego być może nie jest do końca estetyczne ale wam na pewno wyjdzie lepiej :)) Czarnym żelem nr 57 oraz cienkim pędzelkiem malujemy dowolne wzory, utwardzamy w lampie. Następnie wcieramy efekt syrenki, bez problemu możecie robić to na całej powierzchni paznokcia - tak będzie łatwiej i szybciej, pyłek nie przyklei się do żelu bazowego ponieważ wcześniej, przed malowaniem wzorów przemyliśmy go cleanerem. Cały paznokieć delikatnie pokrywamy topem i utwardzamy w lampie :)

Stylizacja gotowa :)
Kolor w rzeczywistości jest nieco intensywniejszy, a efekt syrenki przepięknie się mieni. Sposób na zdobienie możecie wykorzystać również na innych kolorach i w innych stylizacjach ale pamiętajcie że najmocniejszy efekt syrenka daje właśnie na czarnym :)


PS. Mam nadzieję że wasze przygotowania do świąt idą równie dobrze jak moje, co prawda jutro muszę jeszcze zmierzyć się z towarem, ale od środy zabieram się za wypieki, nie mogę się doczekać <3 A jeśli ktoś jeszcze nie widział zapraszam na post pierniczkowy :) PIERNICZKI

Muszę się pochwalić, w tym roku zrobiłam swój pierwszy świąteczny wieniec :)







_____________________________________________________________________________



Zapraszam na:
snapa: czekoladka93
Instagram - KLIK
Fanpage paznokciowy - KLIK
Fanpage mojego sklepu - KLIK
Do mojego sklepu z artykułami do stylizacji paznokci - KLIK
Kanał na YouTube - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz