13.02.2017

Zapraszam na mój kanał YouTube :)

Hej dziewczyny, dziś tak krótko chciałabym was zaprosić na mój kanał na YT. Od jakiegoś czasu przełamałam się i kręcę filmiki paznokciowe. Instrukcje, prezentacje produktów ze sklepu. Kilka filmów już się pojawiło, a będzie jeszcze więcej :) Około 6 kolejnych czeka na obróbkę i publikację. Jeśli chodzi o nagrywanie dopiero się uczę, montaż zajmuje mi mnóstwo czasu, ale mam nadzieję że nie jest najgorzej :) Myślę że niebawem zamiast wklejania napisów na filmach coś do was pogadam, a póki co czasami będziecie mogły mnie posłuchać na INSTA @czekoladka93 . Tam będę zdradzać kulisy powstawania filmików, komentować, informować co i kiedy się pojawi :)
Zachęcam do subskrypcji kanału :)

YOUTUBE


A oto screeny z mojego najnowszego filmu w którym dowiecie się jak wykonać to zdobienie krok po kroku :)

MARBLE SHARPIE EFFECT



____________________________________________________________________________

Kontakt: nefrifhu@wp.pl

Zapraszam na:

Instagram - KLIK
Fanpage paznokciowy - KLIK
Fanpage mojego sklepu - KLIK
Do mojego sklepu z artykułami do stylizacji paznokci - KLIK
Kanał na YouTube - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz