2.03.2017

Brat.pl zdrowy haul zakupowy :)

Hejka, wczoraj dostałam paczuszkę ze sklepu brat.pl, jeśli obserwujecie mnie na instagramie @czekoladka93 to pewnie widziałyście openbox, postanowiłam napisać dla was post o tym co zamówiłam i do czego dane rzeczy mi się przydadzą :)


Przechodząc do samego sklepu, kupujcie u nich na Allegro, ponieważ mają tam korzystniejsze ceny, nazwa użytkownika: brat_pl. Za wysyłkę zapłaciłam 12zł kurierem, zamówienia wysyłają zawsze bardzo szybciutko, w ten sam dzień lub w kolejny dzień roboczy. Wybór ogromny, znajdziecie tam przyprawy, kosmetyki, suplementy, nasionka i wiele wiele więcej. Ceny są bardzo dobre, niejednokrotnie widziałam w sklepach te same rzeczy 2,3razy drożej. Moja rada jeśli przerażają was duże ilości, zamawiajcie z kimś na spółkę, ja zamawiam z siostrą, mama oczywiście też korzysta, jeśli podzielicie się jakimś produktem pół na pół to już nie będzie to zapas na kilka lat  :)




1. Orzeszki ziemne 1kg 10,90zł. Orzeszki służą nam głównie do chrupania :) Jest to świetna i zdrowa alternatywa np dla czekolady którą uwielbiamy :) 

2. Deo kryształ Ałun naturalny antyperspirant 60g 14zł. Kupiłam go ze względu na negatywne opinie odnośnie wszystkich antyperspirantów w kulce które możemy znaleźć w sklepie. Usłyszałam ostatnio że zamykają pory, blokują oczyszczanie się naszego organizmu, zawierają mnóstwo szkodliwych substancji, a przecież stosujemy je w bardzo wrażliwym miejscu, tuż obok piersi i węzłów chłonnych... Postanowiłam wziąć ten naturalny antyperspirant na próbę, jak przetestuję napewno wspomnę o nim na instastory a być może napiszę również post :)

3. Lekki krem brzozowy Sylveco 50ml 25,40zł krem który stosuję od kilku miesięcy, zużyłam już 3-4 opakowania, świetny lekki ale nawilżający kremik. Naturalny, dzięki niemu pozbyłam się większości wyprysków, ale o tym dokładniej innym razem :)

4. Soda oczyszczona 1kg 4,18zł soda u mnie w kuchni sprawdza się głównie do pieczenia, ale również do.. czyszczenia różnych powierzchni, ostatnio przy jej pomocy wyczyściłam okap kuchenny :)

5. Siemię lniane 1kg 4,90zł Siemię jest bardzo dobrym nasionkiem na żołądek. Ja uwielbiam posypywać nim kanapki, sałatki i różne inne potrawy, ląduje również w domowym chlebku. Moja mama robi z niego 'kisiel' i wypija, ja niestety nie jestem w stanie tego przełknąć..

6. Ksylitol 1kg 19,90zł. Herbaty nie słodzę wcale, ewentualnie domowym miodkiem od taty z pasieki. Kawę piję kilka razy w tygodniu i własnie do jej słodzenia służy mi ksylitol. Zdrowy naturalny cukier brzozowy, używam go również do słodzenia puddingu chia który robię dość często :) Do pieczenia i gotowania go nie używam, ponieważ jest to dość drogi interes, ale wszędzie gdzie potrzebowałabym użyć łyżkę, dwie cukru, ląduje własnie ten zdrowszy zamiennik.

7. Słonecznik łuskany 2,5kg 14,90zł. Słonecznik ma w mojej kuchni mnóstwo zastosowań. Tak jak siemię ląduje w domowym chlebku, posypuje nim sałatki, kanapki, dorzucam gdzie się da. Mąż często wcina go jak orzeszki. Polecam przepis na ciasto ze słonecznikiem które już niejednokrotnie gościło na naszym stole, robiłam też ciasteczka owsiane ze słonecznikiem (przepis zaginął w aukcji a były przepyszne!)

8. Nasionka Chia 1kg 10,45zł magiczne nasionka, które pęcznieją pod wpływem wody/mleka i powiększają swoją objętość 10krotnie ! Tu podobnie, dorzucam je do chlebka, posypuje kanapki, do sałatek i innych potraw nie dodaję że względu na pęcznienie i galaretowatą konsystencję. Uwielbiam pudding chia z mlekiem, kakao, bananem lub innymi owocami. Świetny pomysł na podwieczorek/drugie śniadanie. Nasionka bardzo dobrze wpływają na nasze trawienie. Obiecuję że niedługo wrzucę przepis na pudding :)


Kolejnych 2 produktów na zdjęciu nie ma, ponieważ pochodzą z mojego poprzedniego zamówienia :)


9. Czystek 500g 12,80zł Czystek to zioło, zaparzamy go jak herbatę i pijemy, ma mnóstwo świetnych właściwości - poczytajcie w google :) Ja osobiście w miesiącach zimowych wolę zaparzyć zieloną herbatkę, miętę, czystek, niż pić zwykłą zimną wodę z butelki, tak więc sprawdza się super :)

10. Sól himalajska różowa 1kg 4,49zł, podobno dużo zdrowsza od tradycyjnej, służy oczywiście do przyprawiania potraw :)


I to by było na tyle napewno jeszcze nieraz skorzystam z oferty tego sklepu i obawiam się że kolejne zakupy wcale nie będą mniejsze od tych :) Pozdrawiam was serdecznie :)


____________________________________________________________________________
Kontakt: nefrifhu@wp.pl

Zapraszam na:

Instagram - KLIK  @czekoladka93
Mój fanpage - KLIK
Fanpage mojego sklepu - KLIK
Do mojego sklepu Allegro z artykułami do stylizacji paznokci - KLIK
Kanał na YouTube - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz