28.03.2017

Moje media społecznościowe w pigułce, zaproszenie dla was :)

Hejka, postanowiłam zebrać wszystkie moje media społecznościowe w jednym miejscu i napisać, wam w skrócie co i gdzie znajdziecie :) Będzie to post, który z chęcią prześlę moim nowym klientom i osobom które będą pytały np czy mam instagram :)


KANAŁ YOUTUBE 


Na moim kanale, który prowadzę od niedawna znajdziecie głównie filmiki instruktażowe, tutoriale paznokciowe, głównie z wykorzystaniem produktów z mojego sklepu. Znajdziecie tam również prezentację produktów - na filmikach dużo lepiej niż na zdjęciach oddany jest np kolor i pigmentacja hybryd, dlatego nagrywam je i linkuję w aukcjach Allegro, żeby każdy kupujący mógł się z tym zapoznać. Tak samo robię z tutorialami, jeśli są tam produkty z mojego sklepu, na aukcjach kupujący może od razu obejrzeć instrukcję jak dany efekt wykonać.

Malutką częścią mojego kanału są filmiki budowlane, pokazy slajdów z etapów naszej budowy. Póki co są to tylko 2 filmiki, ale już niedługo ruszamy z dalszymi pracami, więc pojawią się kolejne :)


INSTAGRAM   @czekoladka93

Instagram to po pierwsze miejsce, gdzie wrzucam zdjęcia (niezbyt często), czasami jest to zaproszenie na post na blogu, czasami selfie, jakieś jedzonko, paznokcie itd.
Myślę że mój profil warto obserwować z innego powodu. INSTASTORY, codziennie staram się coś dla was nagrać np filmiki dotyczące nowości w moim sklepie - na insta zawsze dowiadujecie się jako pierwsze co będzie, w jakich cenach i kiedy. Zdradzam kulisy mojej pracy, czyli jak wygląda prowadzenie sklepu internetowego. Pokazuje wam kawałek mojego prywatnego życia. Będzie też sporo filmików o budowie - jak tylko ruszymy z pracami. Czasami chce po prostu do was pogadać, poruszyć jakiś konkretny temat,,. Pokazuje wam moje zakupy np łupy z Aliexpress. Jest to miejsce gdzie jestem prawie cały czas, na bieżąco. Tylko tam znajdziecie najnowsze informacje i będziecie mogli mnie po prostu poznać.  Gorąco zachęcam do obserwowania i pamiętajcie że filmiki znikają po 24h ! :)


SKLEP ALLEGRO

Tu nie znajdziecie nic osobistego. Mój profil na portalu Allegro.pl. Tam prowadzę mój sklep internetowy i tam znajdziecie całą aktualną ofertę, jest to prawie 700 aukcji, wszystkie z rzeczami do stylizacji paznokci. Zaznaczę, że to właśnie na Allegro znajdziecie moją aktualną ofertę wraz z obowiązującymi w danym czasie cenami. Jest to miejsce gdzie najszybciej wprowadzam wszelkie zmiany, tam najpierw dodaje nowe produkty, czy zmieniam ceny w razie promocji/podwyżek. Na OLX czy fanpage ceny i oferta mogą lekko się różnić - nie zawsze od razu zdążę coś zmienić czy usunąć/dodać :) W moim sklepie na tym portalu przedmioty są pogrupowane np jak wejdziecie na aukcje ze wzornikami, obok ceny będziecie miały wyświetlone wszystkie wzorniki które mam teraz w ofercie, podobnie z kolorami żeli - wszystko można sprawdzić na jednej aukcji. Jest to bardzo wygodne jeśli chodzi o robienie zakupów. Na Allegro obowiązuje akcja promocyjna PRODUKT DNIA, o której możecie poczytać tu : klik klik


OGŁOSZENIA NA OLX

Jest po portal na którym dodawane są lokalne ogłoszenia o sprzedaży, na szczęście jest opcja dodawania oferty jako firma i tak też robię. Na moim profilu, tak jak na Allegro znajdziecie całą ofertę - uprzedzam czasami niektóre rzeczy mogą być nieaktualne, ponieważ tam dokonuję zmian raz na jakiś czas synchronizując całą listę z Allegro. Ze względu na ograniczoną ilość ogłoszeń dodaję  np jedno ogłoszenie z hybrydami Amazing Line, w którym zawieram informacje, że wszystkie aktualnie dostępne kolory należy sprawdzić na Allegro, jest podany link lub mój nick. Tak samo jest z naklejkami, żelami i wieloma innymi rzeczami. Na OLX możecie nie znaleźć wszystkich aktualnie dostępnych kolorów/wzorów danej rzeczy, zawsze przed zakupem najlepiej jest sprawdzić dostępność na naszym Allegro. Uwaga ! Na OLX nie ma akcji promocyjnej PRODUKT DNIA, którą niedawno wprowadziłam na fanpage i na Allegro - możecie o niej poczytać tu klik klik. Aby złożyć zamówienie na tym portalu wystarczy napisać wiadomość przez dowolne ogłoszenie i zawrzeć w niej listę produktów/linków/screenów rzeczy które chcecie zamówić. Ja całość weryfikuję, jeśli coś jest niejasne wysyłam dodatkowe zapytania, oraz odpowiedni dla zamówienia cennik wysyłek.

Na OLX znajdziecie również kilka moich prywatnych ogłoszeń - zaznaczone, że sprzedaje osoba prywatna, są tam np moje ciuchy :) Jeśli coś by was zainteresowało zawsze można złożyć zamówienie paznokciowe i dorzucić coś co wam się spodobało z mojej prywatnej oferty - wtedy opłata za wysyłkę będzie jedna. :) Na prywatne rzeczy nie dostaniecie paragonu ani faktury ale to raczej oczywiste :)


VINTED

Skoro byliśmy już na OLX, przejdźmy do kolejnego portalu sprzedażowego jakim jest VINTED. Na vinted raczej nie mogę sprzedawać przedmiotów z mojego sklepu, ale jest to świetny portal do sprzedawania ciuchów, kosmetyków itp. To właśnie tam znajdziecie wszystkie prywatne rzeczy, które aktualnie mam na sprzedaż, jest tego sporo, jeśli oglądacie mnie na INSTA, napewno wiecie, że nie lubię kolekcjonować i jeśli dana rzecz poleży w mojej szafie kilka miesięcy nieużywana, od razu ląduje na VINTED :) Znajdziecie tam również nietrafione prezenty i rzeczy całkiem nowe, które okazały się np za małe/za duże lub źle dobrane kosmetyki :)  Jeśli spodoba wam się coś z tego portalu a planujecie złożyć zamówienie z mojego sklepu pamiętajcie możecie to połączyć i zapłacić za wysyłkę tylko raz :)


FANPAGE SKLEPU

Facebook ! Fanpage mojego sklepu Nefri akcesoria do stylizacji paznokci. W galerii na tym fanpage znajdziecie całą naszą ofertę pogrupowaną w czytelne albumy. Obok zdjęć są linki do Allegro oraz ceny i krótka informacja na temat sprzedawanego produktu. Oferta na facebooku niczym nie różni się od oferty na OLX i Allegro i jest stworzona dla osób które nie posiadają konta Allegro i wolą zakupy robić przez wysłanie wiadomości. Zamówienia składamy tak jak na OLX, także odsyłam was wyżej :) To na facebooku w pierwszej kolejności pojawia się oferta z PRODUKTEM DNIA, o tej akcji promocyjnej możecie poczytać tu: klik klik. Czasami wrzucam wam jakieś luźne posty np z zapowiedzią nowości lub informacją o nowej dostawie. Jak dostanę nowy towar w pierwszej kolejności wrzucam aukcję na Allegro, a zaraz potem zdjęcie na ten fanpage wraz z linkiem i ceną. Pojawiają się również zaproszenia na nowy filmik na kanale lub notkę na blogu (ale tylko i wyłącznie wtedy gdy dotyczą tematyki paznokciowej) Zachęcam do kontaktu ze mną przez ten fanpage, jeśli chcecie o coś zapytać czy się skonsultować - najszybciej do mnie dotrze i najszybciej dostaniecie odpowiedź :)



DRUGI BARDZIEJ PRYWATNY FANPAGE

Jest to fanpage, który został założony kilka lat temu gdy zaczęłam przygodę z paznokciami i wrzucałam tam swoje prace, stąd nazwa... Niestety paznokcie jakiś czas temu przestałam robić i od tej pory profil ten stał się moim luźnym fanpage, na który wrzucam link do każdego nowego filmiku, każdej nowej notki. Wrzucam tam również fotki paznokci ale to raz dwa razy w miesiącu - moje, bliskich. Czasami udostępniam coś z INSTA albo z drugiego fanpage - np informację o nowościach. Bardzo chciałam zmienić nazwę na np Nefri blog, Nefri bloguje, Nefri blog - Ewa Latocha, cokolwiek byle się nie kojarzyło tylko z paznokciami... niestety narazie jest to niemożliwe - facebook już 2 razy odrzucił moją prośbę, jeśli wiecie jak to zrobić proszę o pomoc...



Na końcu dodam maila, dla osób które chcą zostać anonimowe lub zapytać o coś bardziej osobistego, jeśli macie jakieś pytania piszcie: nefrifhu@wp.pl


Pozdrawiam was serdecznie i po raz kolejny zapraszam na instastory, dziś troszeczkę do was pogadałam o budowie, ale również o moim sklepie :) Miłego dnia !!! :)


2 komentarze: