12.03.2017

10 pędzli za 20zł, mój kolejny zakup z Aliexpress :)

Na wstępie witam wszystkich z instagrama, obserwujące mnie tam osoby miały okazję poznać moje pierwsze wrażenie na temat tych pędzli już jakieś 2 tygodnie temu :) @czekoladka93 serdecznie zapraszam, w szczególności na instastory gdzie prawie codziennie opowiadam wam coś ciekawego, czasami mini recenzje kosmetyków, innym razem relacje na żywo z placu budowy, dodaję również zapowiedzi nowości które pojawiają się w moim sklepie KLIK, poznacie tam kulisy funkcjonowania mojej działalności oraz kawałek mojego życia prywatnego :)




Przechodząc do rzeczy... czy myślicie że kupienie dobrego pędzla za 2zł jest niemożliwe? A jednak ! Na Aliexpress wszystko może się zdarzyć, tak również jest w tym przypadku :)

Pędzle zamówiłam 24.01, dotarły po około miesiącu. Koszt całego zestawu to 4,60 dolara, czyli niecałe 20zł, wysyłka darmowa. Link z którego kupiłam - już nieaktywny ale te same pędzle znajdziecie tu: KLIK.



Zacznijmy od pędzli większych, ponieważ to ze względu na 4 z nich wybrałam właśnie ten zestaw. Mój H50S właśnie się rozsypał i zostałam z jednym z Real Techniques... jako iż pędzel do podkładu używam raz i ląduje on w praniu, posiadanie jednego pędzla tego rodzaju stało się dość niewygodne. Przyznam że poleciałam na ilość, 10 pędzli za 20zł to jak wygrać na loterii :D Mogę wam śmiało powiedzieć, że absolutnie nie żałuję wyboru, ba ! Nawet jeśli połowa z nich rozsypie się po miesiącu (na co żadne znaki na niebie i ziemi nie wskazują) z przyjemnością sięgnę po kolejny taki zestaw.
Pędzel po prawej - jajowaty, póki co służy do nakładania pudru pod oczy - na korektor w celu zagruntowania. Był to taki dodatek, który nie za bardzo mi się przyda - do rozświetlacza, różu, bronzera jak dla mnie zbyt zbity. Pozostałe 4 pędzelki idealnie nadają się do nakładania podkładu. Przetestowałam każdy z nich i różnią się tylko kształtem, każdy z nich nakłada tak samo, każdy jest tak samo zbity. Pędzle są sztuczne tego nie da się ukryć, ale jest to ich plus - nie chłoną zbyt wiele podkładu i bardzo łatwo je domyć, nawet szarym mydłem i BrushEggiem :) Schną wolno, ale mogę im to wybaczyć ponieważ mając 5 pędzli do podkładu mogę myć po 2-3 naraz i używać w tym czasie pozostałych. Pędzle nie są bardzo zbite i byłam pewna że będzie to ich wadą, jednak jest kompletnie inaczej. Dzięki temu nakładają podkład gładko, przyjemnie i szybko. Są dokładne, ich mięciutkie włoski dotrą w każdy zakamarek, wypełnią każdy por. Ja nakładam nimi podkład ruchem stemplującym, nie tworzą maski, bardzo dokładnie i równomiernie rozprowadzają produkt na twarzy. Jest to efekt, który bardzo mi się podoba, a wszystko za sprawą delikatnego niezbyt zbitego włosia. Hakuro H50s o którym już wspomniałam w porównaniuu do tych pędzli robił maskę i nieźle musiałam się namachać żeby to wszystko wyrównać. Podsumowując pędzle są genialne i w 100% spełniają moje oczekiwania.



Przejdźmy do maluszków. Był to dla mnie taki dodatek do 4 pędzli, o których wam już opowiedziałam, no ale wiecie, pędzli nigdy za wiele. :) Pędzelek 2 od prawej jest dla mnie najbardziej bezużyteczny - czasami na wielkie wyjścia do nałożenia punktowo korektora, albo kremowego bronzera. Jest zbity nie nadaje się do cieni. Jeśli chodzi o pozostałą 4kę zamawiając miałam w zamiarze stosować je do nakładania i blendowania korektora pod oczami. Nie myliłam się, sprawdzają się w tej roli świetnie. Tak jak te duże są bardzo mięciutkie i nie za bardzo zbite, więc bez problemu radzą sobie z roztarciem płynnego oraz kremowego korektora. Sprawdzają się również w nakładaniu bazy na powiekę. Nie są ani za duże ani za małe, idealne do stosowania w okolicach oczu. Jeśli chodzi o nakładanie czy blendowanie cieni, nie próbowałam, ale myślę że włosie jest zbyt sztuczne i gładkie na współpracę z produktami sypkimi.



Jestem bardzo zadowolona z tego zestawu i śmiało mogę go polecić każdej z was. Jak za taką cenę nie ma co żałować i się zastanawiać, po prostu kupcie i przetestujcie, mam nadzieję że będziecie równie zadowolone :) Ponownie zapraszam na instagram @czekoladka93, tam zawsze wszystko pojawia się dużo wcześniej niż na blogu :)


Pozdrawiam, miłego dnia !!! 



____________________________________________________________________________

Kontakt: nefrifhu@wp.pl

Zapraszam na:

Instagram - KLIK
Fanpage paznokciowy - KLIK
Fanpage mojego sklepu - KLIK
Do mojego sklepu z artykułami do stylizacji paznokci - KLIK
Kanał na YouTube - KLIK

1 komentarz: