16.03.2017

Pastelowe 2 kolorowe paznokcie ze złotą syrenką :)

Hej dziewczyny, dziś pokażę wam dość wiosenną pastelową stylizację z wykorzystaniem produktów z mojego sklepu :)


Wykorzystałam:
- żele 90 oraz 97 KLIK KLIK
- efekt syrenki/chromu w kolorze złotym KLIK
- cienki pędzelek np KLIK
- żel nabłyszczający KLIK

Wykonanie:

1. Krok pierwszy w każdej stylizacji to odpowiednie przygotowanie paznokcia - przedłużenie, nadanie kształtu, wyprofilowanie, zmatowienie i odtłuszczenie/ jeśli wykonujecie manicure hybrydowy to odpowiednio przygotowanie płytki, nałożenie bazy.

2. Nakładamy żele kolorowe, palec wskazujący, mały, kciuk - brzoskwiniowy, środkowy i serdeczny żółty ---> utwardzamy. Na kciuk, palec wskazujący,środkowy oraz mały nakładamy 2 warstwę żeli kolorowych i utwardzamy.

3. Paznokcie palca wskazującego i środkowego pokryłam efektem syrenki w kolorze złotym, który podlinkowałam powyżej. Kilka słów o tym produkcie, jest to produkt 2 w 1 dający różne efekty w zależności od sposobu aplikacji. W tym przypadku pyłek został zastosowany jak efekt syrenki - wtarty w warstwę dyspersyjną opuszkiem palca. Daje bardzo ładne mieniące się perłowe złote wykończenie, Gdy zastosujemy ten pyłek jak efekt chromu - wetrzemy w top no wipe stworzy złotą poświatę/taflę - zdjęcia tego efektu są w aukcji. Po wtarciu pyłku w warstwę dyspersyjną nadmiar należy usunąć szczoteczką lub dużym pędzlem.

4. Teraz możemy zabrać się za paznokieć serdeczny. Przypominam paznokieć jest już pokryty kolorem żółtym (utwardzony). Cienkim pędzelkiem nałożyłam kilka kleksów koloru brzoskwiniowego i żółtego. Następnie rozmazałam ich krawędzie tym samym pędzelkiem tworząc efekt chmurki/blur sama nie wiem jak to nazwać ale mi się podoba :)

5. Całość utwardzamy ---> nakładamy na wszystkie paznokcie żel nabłyszczający ---> utwardzamy, przemywamy cleanerem i gotowe :)

____________________________________________________________________________

Kontakt: nefrifhu@wp.pl

Zapraszam na:

Instagram - KLIK
Fanpage paznokciowy - KLIK
Fanpage mojego sklepu - KLIK
Do mojego sklepu z artykułami do stylizacji paznokci - KLIK
Kanał na YouTube - KLIK

1 komentarz: