30.09.2012

zakupy..

W związku z jesienią, którą od kilku dni wyraźnie widać za oknem , potrzebowałam kupić kilka nowych rzeczy :) Te najpotrzebniejsze udało mi się zdobyć na ostatnich zakupach. Nie mieliśmy jednak wystarczająco czasu żeby rozglądnąć się za butami, płaszczem i dodatkami na zimę, ale wszystko w swoim czasie :) Efekty zakupów przedstawiam poniżej:






Dobrze wszystkim znane paputki, moje z Primarka za 6 funtów. Mega wygodne, super ciepłe, taniutkie. Lekkie a co najważniejsze piąteczka idealnie dopasowana do mojej stopy :)  Wybrałam czarne, jeśli się nie mylę były też brązowe i beżowe. 

Must have na angielską pogodę, kalosze. Długo szukałam odpowiednich, aż w końcu znalazłam w Shoe Zone za 14,99 :) Jak na kalosze to sporo, ale stwierdziłam że nie znajdę lepszego rozwiązania na deszczowe dni :) Fioletowe w kwiatuszki, nie za wysokie, z regulacją szerokości. Wygodne i bardzo praktyczne :)


Dresiki ... cieplutkieee , milusieee, meega wygodne. LA Gear , kupione w Sports direct za 8 funtów. Idealne do pracy, tak jak koszulki poniżej:


Koszulka z motywem flagi, oversize, zakochałam się w niej od 1 wejrzenia ;p Primark, przeceniona na 1funt.



Kolejna z Primarka za 1 funta. tym razem z uroczym motywem roweru w kwiatowej ramce :) Kolor na 1 zdjęciu bardziej oddaje rzeczywistość. Jest prze urocza <3


Ostatnia Primarkowa koszulka, też 1 funcik, tym razem z myszką :) Jest wykonana z bardzo milutkiego w dotyku materiału. 



Trampki do pracy, wygoda przede wszystkim :) 4 funty, Primark :) 


A to już ostatnia lub raczej 2 ostatnie rzeczy , obydwie z Primarka, pasek - 2 funty, potrzebowałam mocnego paska w czarnym kolorze i jest :) A 2 rzecz to pościel, która jest pod paskiem, 11 funtów za 2 poszewki na poduszki i tą na kołdrę. Czerwona w białe gwiazdki. wykonana z dość mocnego materiału , no i jaka tania :) 

To tyle na dziś, w tym lub następnym tygodniu wybierzemy się na kolejne zakupy i wtedy pokażę rezultaty. A póki co cieszę się z nowych rzeczy i biegam w nich do pracy, sucha i wygodnie ubrana co najważniejsze :)



Co do biżuterii ostatnio mały zastój, dziewczyny wykupiły kilka bransoletek, ale ja nie mam czasu robić kolejnych ;/ mam nadzieję że niedługo się to zmieni, ogarnę wszystkie ważniejsze sprawy i w pracy się trochę uspokoi. Jeśli coś stworzę to na pewno wrzucę na facebooka, serdeczenie zapraszam. 

Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz