4.09.2012

bransoletki i zakupy :)

Hejka :) Wczoraj w końcu udało mi się zrobić a raczej zacząć bransoletki dla Pani Ewy :) Będą to bransoletki z imionami, jedną można zobaczyć poniżej, kolejne 3 o zupełnie innym wzorze są w trakcie robienia. Oprócz tych bransoletek zrobiłam 3 inne.... oto efekty: 

  Różowa z imieniem córeczki na podwójnym sznurku :)
 Bardzo prosta z ozdobnym elementem.
 Kolorowa z muliny :)
To też mulina, tak zwany korkociąg.



Bransoletek póki co tyle, dalej nie mam zawieszek, co mnie martwi, mam nadzieję że w końcu je dostanę.
Dziś albo jutro skończę te 3 dla Pani Ewy i dodam zdjęcia, mam nadzieję że się spodobają.


A tak poza biżuterią... W niedzielę wybraliśmy się na szybkie zakupy. To rzeczy które udało nam się upolować :


 2 bokserki, mają piękne kolory, tutaj wyszły trochę jaśniejsze niż są. Najpierw jedna po 7, później jedna po 3 a na końcu dwie za 4, kocham Sports Direct <3  

 Punkt obowiązkowy - Primark, a tam spodnie na promocji za 5 funtów ;p Są odrobinę za duże, ale bardzo mi się spodobały i musiałam je wziąć :) Może po praniu się skurczą xd 

A to zakup dla Wojtka ;p 11 funtów plecaczek Puma, oczywiście na promocji w Sports Direct :)


Na dziś to już koniec, jutro pewnie pojawią się bransoletki :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz