5.09.2012

12.

Kolejny post z biżuterią :) Kilka nowych rzeczy, które są już na facebooku : https://www.facebook.com/ChocolateCakeJewellery



 chyba najładniejsze z wszystkich które zrobiłam ;)   jestem zakochana <3


Zielona zawieszka do telefonu plus motylek :)


A tu zawieszka z napisem, nie wiedziałam co tam umieścić więc jest sexy ;p



Kolczyki z żółtymi perełkami.


Bransoletka z serduchem :)

To na tyle nowości, jutro wątpię że cokolwiek zrobię, ale może może ...

Niestety, ale za niedługo to znaczy 9-25 prawdopodobnie nie będę miała internetu, sąsiad ma się wyprowadzić a my mamy zamówionych monterów na 25 ....;/  Jeśli sąsiad zostanie na kolejny miesiąc będzie super ale w to wątpię. W tym wypadku pozostaje mi korzystanie z neta przez telefon, notki pewnie będą, ale nie za często i nie z taką ilością zdjęć. Póki co mam nadzieję, że to co dziś słyszałam to nie były odgłosy pakowania ;p 

Jutro postaram się coś napisać, może 2 część oriflame ... zobaczę, papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz