2.09.2012

mini zakupy - funciak :P

Hejka ! :) Dziś mini a wręcz bardzo mini zakupy, przed chwilą wróciłam z funciaka, poundland jak kto woli ;p W naszej okolicy jest takich sklepów około 7. Jak nazwa wskazuje znajdują się tam rzeczy do kupienia tylko i wyłącznie za jednego funta. Wybrałam się dziś, dlatego że jest niedziela- mały ruch. Zazwyczaj w tygodniu do tych lepszych funciaków ciężko wejść a o obejrzeniu na spokojnie nie ma mowy.  Byłam niemile zaskoczona jak zobaczyłam że ten w centrum handlowym nasz ulubiony jest w remoncie.. ale cóż , poszłam dalej i nie żałuję :D

Udało mi się kupić 3 rzeczy ..


 Maybelline Express Finish - Base and Top Coat 10 - 14,7ml - szukałam jakiegoś topa i trafiłam na to coś, podobno można stosować jako zwykły lakier no i na powierzchnię już pomalowanych paznokci w celu przedłużenia trwałości. Póki co pomalowałam jednego paznokcia, ślicznie się błyszczy i faktycznie szybko schnie :) Jak z trwałością zobaczymy, ale za 1funta, jak można by było nie wziąć ;p
 N.Y.C. Sun Sational Mineral Bronzer, 716A Deep Suntan  - 2,8g - Bronzer z pędzelkiem, na zdjęciu wyszedł jaśniejszy niż w rzeczywistości ale faktycznie wybrałam odcień niezbyt ciemny. Chodzi mi głównie o delikatne konturowanie twarzy. Pędzelek nie jest najgorszy ale raz wysypuje się za dużo pyłku raz za mało, na szczęście  na dole można odkręcić i używać swojego pędzelka.
 Revlon - Sheer Translucide 011 Sheer Rose - 14,7ml - lakier do paznokci coś pomiędzy nude a brzoskwinią, piękny kolor, dobrze kryje , a co dalej zobaczymy ;p




A teraz pochwalę się moją zdobyczą z Body Care , lakier za 10pi xD  taa 0,1 funta ;p ma bardzo ładny mleczny kolor.

 Ten z lewej jest z funciaka, używam go jako bazy, po nałożeniu jest prawie bezbarwny, kupiłam bo podobno wzmacnia.... Na wierzch 2 warstwy tego po prawej za 10 p. Nie trzyma się zbyt długo - 2-3 dni i odpryskuje ale cóż od niego wymagać :) Bardzo podoba mi się kolor :)


Teraz idę robić spaghetti mmm :) A później może jakieś bransoletki ;)

Miłej niedzieli :)

1 komentarz:

  1. ładne kolory lakierów;)
    zapraszam do mnie:
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń