23.08.2013

Zakupy :) cz 1

Dziś pokażę Wam co udało mi się kupić w przeciągu ostatnich 2-3 miesięcy, rzeczy pochodzą głównie z wyprzedaży - nie lubię przepłacać skoro wiem że niedlugo dana rzecz będzie o połowę tańsza :)  Większość ciuszków jest z Primarka - uwielbiam ten sklep za ceny i naprawdę świetne ciuchy ! :) Oczywiście nie wszystko w Primarku jest warte swojej ceny i dobre jakościowo, ale o tym innym razem :)

Moje zakupy postanowiłam podzielić na 2 cześci - ciuchy i dodatki, dziś pokażę pierwszą z nich.
Pod zdjęciami postaram się(nie wszystko pamiętam) napisać ceny początkowe i promocyjne oraz sklep z którego dana rzecz pochodzi.
? - oznacza że nie pamiętam dokładnie ceny.

Zdjęcia robiłam podczas pakowania rzeczy do Polski, nie są dobrej jakości , niestety w moim mieszkaniu nie ma odpowiedniego światła do robienia zdjęć :)

Piżamki i biżuterię wysłałam już do Polski, postaram się zrobić zdjęcia po powrocie :)

Kamizelka Primark £7 z £14


Spodnie Primark  z paseczkiem, £7 z £13 ?

Spódnica + pasek River Island £12 z £25

Bokserki czyli absolutny must have - Primark £2,50 lub £3 /sztuka regularna cena

Spódniczka Primark £4 regularna cena

Koszulka Primark £3 z £4

Spodenki Internationale £5 z £15?


Bluzeczka Primark £ 3 z £6

Spodenki Primark £5 regularna cena

Bokserka Primark £1 z £3

Koszulka z kieszonką Primark £2,5 lub £3 regularna cena

Koszulki na ramiączkach Primark £2,50 regularna cena

Spódniczka Internationale £1  z £5?

Koszulka Primark £3 z £6?

Mgiełka Primark £2 z £4 lub £5

Spodenie Internationale £10 z £20 ? 

Koszulka H&M £4 z £8

Koszulka Primark  £3 z £7

Bluzka H&M £2 z £8

Bluza Internationale £4 z £15?

Sukienka z koronkowymi plecami H&M £7 z £13

Koszulka Primark £5 cena regularna
Dziś kupiłam płaszcz i kurteczkę/narzutkę w Primarku , ale niestety nie zdażyłamz zrobić zdjeć, dodam je w następnej notce z dodatkami i bucikami :)


Dobranoc ! :)

2 komentarze:

  1. Przesliczne wzory , jak też i ubrania ; ) Po prostu cudo! Blog Bardzo Ładny . Będe wpadać częściej ; ) Obserwuję ♥ . w wolnej chwili zapraszam też do mnie ; http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Cieplutko ; )

    OdpowiedzUsuń