22.01.2017

Stylizacja z farbkami akrylowymi, naklejką i srebrnym żelem :)

Hej dziewczyny, dziś postanowiłam odkopać jedną z moich starszych stylizacji, paznokcie jak zwykle moje, żelowe na formie. W stylizacji wykorzystałam farbki akrylowe (blur effect), błyszczący żel, naklejkę wodną oraz.. pisak sharpie :)



Produkty:
- żel 04 christmass line z mojego sklepu - aktualnie brak, ale mamy bardzo podobny KLIK
- farbki akrylowe, wtedy nie mieliśmy farbek w ofercie więc użyłam jakieś stare zakupione w UK, ale możecie wykorzystać ten kolor KLIK plus dla uzyskania drugiego jaśniejszego koloru możecie wymieszać go z farbką białą KLIK 
- naklejki wodne np KLIK
- mazak sharpie z cienką końcówką lub farbka akrylowa czarna KLIK
- cienki pędzelek np KLIK
- żel biały KLIK

Wykonanie:

1. Krok pierwszy w każdej stylizacji to odpowiednie przygotowanie paznokcia - przedłużenie, nadanie kształtu, wyprofilowanie, zmatowienie i odtłuszczenie/ jeśli wykonujecie manicure hybrydowy to odpowiednio przygotowanie płytki, nałożenie bazy.

2. Paznokcie na kciuku, palcu wskazującym oraz małym pokrywamy żelem z drobinkami - dla lepszego efektu możecie położyć jedną warstwę białego żelu pod, ja użyłam samego żelu 04. Na pozostałe paznokcie nakładamy żel biały. Utwardzamy, na wszystkie paznokcie nakładamy drugą warstwę tych samych żeli i znów utwardzamy. Paznokcie ze srebrnym żelem pokrywamy topem i utwardzamy - są już gotowe.

3. Biały żel przemywamy dokładnie cleanerem i matujemy bloczkiem. Jeśli macie jeden kolor farbki akrylowej np granatowy jak w tym przypadku wymieszajcie odrobinę z białym - uzyskacie jaśniejszy odcień. Do mieszania farbek możecie użyć kawałka jakiejkolwiek folii lub kartki oraz pędzelka. Gdy macie przygotowane kolory należy je dość mocno rozcieńczyć wodą. Jak ? Również za pomocą pędzelka i folii - nanieście kroplę farbki i stopniowo dodawajcie wody(pędzelkiem), całość należy dokładnie rozmieszać, powinny mieć dość wodnistą konsystencję. Gdy farbki są gotowe zabieramy się za nanoszenie ich na zmatowione paznokcie. W moim przypadku paznokieć serdeczny został cały pokryty farbkami a na wskazującym zrobiłam tylko dwu kolorowego kleksa. Farbkę nanosimy partiami najpierw jeden kolor następnie drugi i delikatnie pędzelkiem zacieramy ich granicę - żeby uzyskać efekt przejścia. Jeśli wydaje wam się że w którymś miejscu jest za ciemno - dodajcie pędzelkiem wody, jeśli zaś za jasno dorzućcie koloru. Gdy uzyskacie zadowalający efekt zostawcie całość do wyschnięcia, może to chwilę potrwać w szczególności jeśli użyliście sporo wody :) Pamiętajcie jednak że farbka musi być całkowicie wyschnięta !

4. Następnym krokiem będzie pokrycie paznokci z farbką cienką warstwą topu. UWAGA! Jeśli decydujecie się na malowanie linii czarną farbką to pomińcie ten krok - od razu możecie przejść do malowania. Ja do tego celu użyłam Sharpie, po utwardzeniu i przemyciu topu narysowałam nim linie wg uznania. Nie mam zdolności plastycznych więc jest to dla mnie najwygodniejsza metoda, ale z powodzeniem możecie użyć farbek, rapidografu, stylografu, żelu czy hybrydy. Po namalowaniu wzorów ponownie zostawiamy paznokieć do wyschnięcia.

5. W międzyczasie zabieramy się za naklejkę wodną, wycinamy wzór z arkusza, ściągamy folię, zanurzamy naklejkę w wodzie, po kilku sekundach za pomocą pęsety ściągamy z papierka i nakładam na paznokieć. Ustawiamy w odpowiednim miejscu i stemplując wacikiem osuszamy paznokieć. Tu również polecam odczekać chwilkę aż resztki wody wyparują.

6. Paznokcie z farbkami pokrywamy drugi raz topem - pamiętajcie aby dobrze zabezpieczyć brzegi, utwardzamy i gotowe :)


Mam nadzieję że zdobienie przypadło wam do gustu, jest to jedna z moich ulubionych stylizacji z okresu gdzie za każdym razem wymyślałam dla moich paznokci przeróżne zdobienia, teraz niestety z powodu braku czasu stawiam bardziej na klasykę :)

Pozdrawiam i zapraszam do sklepu - linki poniżej :)
_____________________________________________________________________________



Zapraszam na:
snapa: czekoladka93
Instagram - KLIK
Fanpage paznokciowy - KLIK
Fanpage mojego sklepu - KLIK
Do mojego sklepu z artykułami do stylizacji paznokci - KLIK
Kanał na YouTube - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz