3.01.2017

Hybryda nr 028 Amazing Line - prezentacja koloru

Hej dziewczyny, dziś bardzo szybka prezentacja jednego z kolorów hybryd dostępnych u mnie w sklepie. Kolor ten dzięki mojej siostrze skradł mi serce :)  Wybrała go na swój świąteczny manicure, gdy zobaczyłam jak się prezentuje bez wahania sama zdecydowałam się na ten sam odcień :)



Kolor o którym mowa to 028 Amazing Line, KLIK czerwień idealna, z drobinkami złota. Nie jest to brokat a lekko połyskujące na złoto delikatne drobinki, kolor idealny na święta i karnawał np na studniówkę.
Byłam pozytywnie zaskoczona kryciem, już po 1 warstwie było zadowalające ale oczywiście dołożyłyśmy drugą i efekt jest świetny :)

Paznokcie siostry, hybrydki na swojej płytce z lekką podbudową żelu żeby się lepiej trzymały.



Moje żelowe na naturalnej płytce, tym razem połączyłam ten piękny kolor ze złotym żelem również dostępnym w naszym sklepie: KLIK



To by było na tyle, zachęcam do zapoznania się z całą ofertą mojego sklepu - linki poniżej :)


_____________________________________________________________________________



Zapraszam na:
snapa: czekoladka93
Instagram - KLIK
Fanpage paznokciowy - KLIK
Fanpage mojego sklepu - KLIK
Do mojego sklepu z artykułami do stylizacji paznokci - KLIK
Kanał na YouTube - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz