09.05.2014

Antybakteryjne żele do rąk - Bath & Body Works

Hej dziewczyny, dziś kilka słów na temat żeli antybakteryjnych z Bath & Body Works.

Pojemność : 29ml
Cena : $ 1.75 lub w promocji 5 za $5 , czyli jeden za ok 3 zł :)



Moje zapachy :
Warm Vanilla Sugar
Caribbean Escape
Vanilla Bean



Tak buteleczki wyglądają w środku. 


Wystarczy nanieść na dłonie jedną kroplę i rozetrzeć jak krem :)


Wszystkie trzy buteleczki dostałam od mojej przyjaciółki Oli. Ona używała żeli BnBW od dawna, ja jednak nigdy nie mogłam zrozumieć ich fenomenu. Kilka miesięcy temu dostałam od niej pierwszy żel. Po użyciu absolutnie się zakochałam !
Przepiękny baaardzo intensywny zapach (niektórym to przeszkadza). Utrzymuje się na dłoniach nawet po umyciu, jest wyczuwalny przez kilka godzin. 
Żele są mega wydajne, jednorazowo wystarczy tylko kropelka. 
Konsystencja żelowo - wodnista, zawierają granulki, które rozpuszczają się podczas smarowania.   
Produkt nie skleja dłoni, świetnie odświeża. Bardzo szybko się wchłania lub raczej ulatnia z naszej skóry. Zastosowanie zajmuje dosłownie kilka sekund, po użyciu mam uczucie jakbym dopiero co dokładnie umyła i osuszyła ręce. 
Duży plus za opakowanie w fajnym kształcie, nie ma problemu z tym, że zajmuje dużo miejsca w torebce. Zamknięcie jest bardzo solidne - nie muszę się martwić że coś się rozleje lub otworzy.


Podsumowując, super gadżet gdy wychodzimy z domu. Od kilku miesięcy zawsze mam jeden w torebce i szybko się te nie zmieni - uzależniają :)


Zapraszam na INSTA :)

6 komentarzy:

  1. fajne, ja ostatnio kupiłam DermoPharma Melonowy no cudowny jest po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jakie świetne :D
    nie spotkałam sie z takimi jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie używałam tych żeli i szczerze mówiąc pierwszy raz widzę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głupio się przyznać, ale ja do używania żeli antybakteryjnych zostałam namówiona przez mojego tatę i uważam, że to świetny sposób na czyste rączki w każdej sytuacji :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam, że bardzo fajne te żele są;)

    OdpowiedzUsuń