31.05.2014

Kilka słów o tipsach..

Hej dziewczyny dziś krótko opowiem Wam o mojej nowej pasji - stylizacji paznokci metodą żelową.
Śmiało mogę powiedzieć że o zakupie zestawu do robienia tipsow myślałam już od kilku lat. Pare miesięcy temu namówił mnie do tego narzeczony. Stwierdził, że mogę sprobować, a jeśli nie dam rady/nie będzie mi się podobało to odsprzedam cały zestaw. Kupiłam.. najpierw zamówiłam zestaw z lampą i kilkoma podstawowymi rzeczami, następnie dokupiłam kolorowe żele, ozdoby i to wszystko czego potrzebowałam aby zacząć.

Tak wyglądały moje dwa pierwsze zamówienia. Było to wszystko czego potrzebowałam na porządny start. Wiadomo mogłam zamówić jeden zestaw tipsów, dwa czy trzy żele, ale chyba nie o to chodzi.. chciałam spróbować pracy na tipsach różnego rodzaju, na formach, na żelach kolorowych, nawet zamówiłam jedną hybrydę. Nie pamiętam dokładnie ile wszystko kosztowało, ale raczej w granicach 300-400zł. Byłam całkiem zielona jeśli chodzi o robienie paznokci. Doskonale wiem że mogłabym kupić firmowe żele, lepszą lampę itd, ale nie mogłam sobie pozwolić na wydanie 800 czy 1000zł na coś co mogłoby się później nie przydać, lub na coś czego odrobienie zajęłoby dwa lata.






Aktualnie cały czas coś dokupuję, czekam na paczki z ozdobami z ebay, kilka dni temu kupiłam 4 nowe żele.


Poniżej zobaczycie moje dotychczasowe prace, nie jest ich wiele, robie paznokcie sobie i znajomym. Jestem samoukiem, CIĄGLE SIĘ UCZĘ, metodą prób i błędów dotarłam do tego co jest teraz i za każdym razem dowiaduję się czegoś nowego, sprawdzam, próbuję. Mam ogromną satysfakcję jak uda mi się zrobić coś ładnego i w miare dobrze wykonanego (do tego potrzeba długiej praktyki). 
Nie zrobiłam kursu i póki co nie zamierzam. Sporo się naczytałam o tanich kursach na których 'instruktorki' nie uczą kompletnie niczego, a nawet przekazują nieprawidłową wiedzę na temat robienia paznokci. Na studniówkę miałam zrobione paznokcie przez dziewczynę która chodziła na taki właśnie kurs. Zapewniam że nie chciałybyście tego widzieć i słyszeć co później działo się z paznokciami. 
Na dobry kurs trzeba wydać nawet 1000zł. Jak na dzień dzisiejszy, gdy robię paznokcie sobie i kilku znajomym, nie potrzebuję tego. 
Czytałam na prawdę dużo, oglądałam filmiki, ćwiczyłam (najwięcej na sobie) i wydaje mi się że nie idzie mi najgorzej :)


Moje wszystkie dotychczasowe prace w kolejności chronologicznej.
(kształt paznokci oraz zdobienie zawsze wybieramy wspólnie z 'klientką')


Pierwsze żele w moim wykonaniu - róż + granatowe cyrkonie.
Przedłużane na tipsie.

Róż + kremik i czarne cyrkonie.
Przedłużane na tipsie.
Zdecydowanie najgorsze w moim wykonaniu.


Róż + krem , zdobienie złotymi ćwiekami.
Przedłużane na tipsie.


Mięta + srebro.
Przedłużane na tipsie.



Pastelowe - róż + żółty , zdobione srebrnymi ćwiekami.
Przedłużane na tipsie


Wizualnie najładniejsze, technicznie teraz kilka rzeczy bym poprawiła :)
Przedłużane na tipsie, nude + czarny, zdobienie zrobione złotą tasiemką, czarnymi cyrkoniami, brokatem i kawiorem.


Nude + złoty akcent.
Przedłużane na tipsie.


Fioletowe z delikatnym ombre na końcówkach. Zdobione fioletową cyrkonią.
Przedłużane na tipsie. 


Przedłużane na formie, biało-srebrno-niebieskie. Zdobienie drebrnym brokatem, ćwiekami i cyrkoniami.


Nude + czarny, ozdobione cyrkoniami i taśmą. Przedłużane na formie. 


A to wszystkie dostępne u mnie żele. 


Na dziś to już wszystko, niedługo pojawią się posty odnośnie technicznej strony robienia tipsów oraz 'po drugiej stronie lustra', czyli moja opinia odnośnie funkcjonalności takich paznokci :)

Jak zwykle zapraszam na INSTAGRAM :)

Miłego weekendu ! :)





4 komentarze:

  1. Ja na szczęście mam piękne, naturalne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje naturalne też nie są brzydkie, ale nie mogłam znaleźć lakieru, który by się trzymał wystarczająco długo, rekordowy był Inglot 3 -5 dni z utwardzaczem, ale odpryski to coś okropnego, teraz zrobię żel i mam 3 tygodnie idealnie piękne paznokcie :):) Oczywiście każdy lubi coś innego :)

      Usuń
  2. Hej! Bardzo ładnie Ci wychodzą te paznokcie :) Trafiłam tu przypadkiem, ale dodaję do obserwowanych! Ja też od niedawna zapasjonowałam się stylistyką paznokcia metodą żelową na tipsie :D Możesz sprawdzić efekt mojej pracy na pierwszej klientce na www.kalipsoofashion.blogspot.no :*
    Zapraszam :):) I życzę owocnej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te pazurki!
    zapraszam do mnie http://incept-dream.blogspot.com/ możesz zaobserwować jeśli Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń