17.12.2013

Zakupy :)

 Hej dziewczyny , ostatnio pisałam że post zakupowy pojawi się dopiero w styczniu. Niestety, a właściwie stety dziś pojechaliśmy do Leeds na świąteczny market. Drugim celem naszej podróży były dwa ogromne 3piętrowe Primarki :D Wyszliśmy z 2 torbami pełnymi ciuchów, kupiłam dużo rzeczy dla siebie i troche prezentów, których niestety nie mogę Wam pokazac... Co najwazniejsze, prawie wszystkie rzeczy które kupiłam były na promocjach ! Byłam pozytywnie zaskoczona widząc w Primarku bardzo dużo wieszaków z wyprzedażami. Z pewnością kupiłabym więcej rzeczy ale byliśmy zmęczeni i nie mieliśmy zbyt wiele czasu żeby wszystko dokładnie przeglądnąć, a Primarki były na prawdę ogromne ...


Postanowiłam pokazać Wam również inne rzeczy które kupiłam w ostatnim czasie. Nie jest tego dużo, ale święta i całe zamieszanie mogą spowodować że o połowie z rzeczy zapomne i wam ich nie pokaże :/ W styczniu z penością pojawi się drugi haul ponieważ czekam na kilka przesyłek i mam zamiar upolować coś na wyprzedażach :)



Primark 




Spódniczka z eko skóry w przepięknym bordowym kolorze (ciemniejszy niż na zdjęciu) £3 z £8 



Komin, czarny ze złotą nitką £4 - zamierzam go oddać, niestety nie układa się ładnie pod szyją. Szkoda bo jest naprawdę dobrze uszyty i mega gruby.

Rękawiczki £1 za 2 pary , nie miałam czarnych, zawsze się przydadzą :)


Pończochy £2 / sztuka, czarne i beżowe. Niecierpie cienkich cielistych rajstop, zawsze kupuje pończochy


Spodenki £2 z £5


Bokserek nigdy za wiele :) £2,50 /sztuka Super jakość ! 


Bluzeczki z materiału podobnego do satyny (w rzeczywistości nie błyszczą się tak jak na zdjęciu)  £2 z £4



Mój najlepszy zakup ! Kurteczka jeansowa £5 z £18 ! Zakochałam się w niej :)


Marynarka £10 z £19  - jestem z niej bardzo zadowolona , od dawna planowałam zakup marynarki ale ceny mnie odstraszały




Przesyłka za te trzy rzeczy kosztowała £3,77 , każda z rzeczy  £5


Sukienka, która jak się dziś okazało pochodzi z Primarka , jedyna różnica to to, że nie dostałam paska. W Primarku kosztuje £13. Ma super gruby materiał, jest idealna na zime i na święta :)


Sweterek w pięknym kobaltowym kolorze, niestety jest bardzo szeroki i raczej nie będę w nim chodzić ;/ 


Koszula również z Primarka.



River Island

Stacjonarnie w RI ciężko dostać fajne ciuchy na promocjach, co innego z zamówieniami online. Przesyłka kosztuje ok 4 funty,  zamówienia można odbierać w sklepie i w tym przypadku nie płacimy za dostawe. Najbliższy sklep mam 2 minuty od domu, więc nie ma problemów z dodatkowymi kosztami.  


Zapomniałam zrobić zdjęcie, złożone pokazywałam Wam na instagramie. £15 z £38 


£8 z £25 , niestety materiał nie przypomina normalnych dresów a raczej piżame ;| 

Ebay
Ceny które podaje mają włączyne koszty przesyłki :) 


Tasiemki do zdobień paznokci  £1
I pierwsza próba użycia :)




Torba z NewLooka wygrałam ją za £1 ! Przesyłka kosztowała £4 :)


Pokrowce na telefon , Keep Calm -£1 , Pokrowce z wąsami 2pak za £1,27


Pokrowiec zamykany - £0.74


Pudełeczko na biżuterie - £0.98
Delia Henna do brwi - £3,89
Collonil - impregnat do skórzanych/zamszowych butów- £6,89 

Inne



1. Wheelman , gra na xboxa , wkręciłam się totalnie. Wcielamy się w postać Vin Diesela, kradniemy samochody, uciekamy przed policją, ścigamy bandytów, super auta, ciekawe misje. Zdziwiliśmy się, że za taką cene można dorwać super gierke.

2. Just dance 4 ! Nie była tania , ale na prawde warto ! Super piosenki, układy na 1,2,3,4 osoby, daje wycisk ! :)


Nasz nowy mikołajkowo/choinkowy nabytek. Garnek wielofunkcyjny firmy Salter 6 in 1 multi cooker. Trafiliśmy na fajną okazję na facebooku, jeden z członków grupu handluje sprzętem agd w hurtowych cenach. Zapłaciliśmy £35 , na amazonie widziałam go za £60 . Można w nim smażyć, dusić, piec ciasta/ciastka, gotować,  ma fukcje parowaru oraz frytkownicy. Aktualnie jest zapakowany w oryginalne pudełko i schowany na dnie szafy, dlatego nie mam zdjęcia ;/


I to już koniec moich zakupów z ostatnich tygodni. 
Jestem bardzo zadowolona, szczególnie z dzisiejszego Primarka :) 

Zapraszam Was na INSTAGRAM  i lece spać :D Jutro od rana robię pierniczki, a przynajmniej mam taki plan :D


7 komentarzy:

  1. ile rzeczy :D
    ciuszki z primarka są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie ten garnek interesuje najbardziej ;-) może napiszesz o nim coś więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie udane zakupy:D:D
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała spódniczka i marynarka:) no i oczywiście garnek, mega przydatny:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio, bedac w Prajmanim zastanawialam sie na ta kurtka i zakietem. W koncu zrezygnowalam, bo byl straszny tlok. Po powrocie do domu strasznie zalowalam.

    OdpowiedzUsuń