13.12.2013

Na luzie :)

Hej dziewczyny , dziś będzie luźny post :D Pokaże Wam moje świąteczne dekoracje  i odpowiem na pytania z TAGu od Justyny - KLIK :)



Święta :)

Święta zbliżają się gigantycznymi krokami :) Choinkę ubraliśmy na początku grudnia, pozostałe dekoracje pojawią się w tym tygodniu - po generalnych porządkach :) Uwielbiam święta i czas przed, to oczekiwanie, atmosfera, dekoracje, choinki, mnóstwo ozdób w sklepach, pięknie udekorowane miasta :) Po świętach całość jak dla mnie traci sens ponieważ okres oczekiwania się skończył.

Święta bez ozdób ręcznie robionych to dla mnie nie święta :) Przez 2 poprzednie lata robiłam bombki ze wstążek , w tym roku postawiłam na ozdoby z masy solnej (bombek juz mam za duzo (; )
A to moje dzieła:


Moje pierwsze bombki - 2011 :) 


Również 2011 - większość z widocznych na zdjęciu była robiona na zamówienie.

Niestety nie mam zdjęcia bombek które mi zostały ponieważ są one w Polsce :)


Najmniejsza bombeczka - ok 4-5 cm średnicy :)






Ozdoby z masy solnej czyli 2013 :) Wszystko robiłam sama, zaczynając od zrobienia masy solnej poprzez formowanie, pieczenie i malowanie aż do zamontowania uchwytów :)

Te figurki przy których nie ma sznureczków są magnesami na lodówkę :)

Zielony aniołek który znajduje się na środku dumnie stoi pod choinką :)


I to nasze drzewko , wygląda prawie tak samo jak rok temu , dokupiliśmy tylko kilka brokatowych bombek i inne światełka. W nocy prezentuje się pięknie  :)









Poniżej są zdjęcia bomeczek z roku 2012 , nie wszystkie są ze mną do teraz ponieważ część sprzedałam.





W naszym mieszkaniu codziennie rozbrzmiewają świąteczne piosenki, światełka na choince działają od świtu do nocy , brakuje tylko dekoracji :) Po weekendzie zabieram się za generalne sprzątanie, dekoracje domu i planowanie świąt :) Uwielbiam ten zamęt panujący na kilka dni przed wigilią :) I can't wait !!!!!! :)




Zakupy :)
Kupiłam kilka rzeczy na ebay i w sklepach internetowych , wszystko pokażę Wam w haulu prawdopodobnie na początku stycznia . Po sklepach ostatnio nie chodzę ponieważ nie ma fajnych promocji. Nie lubię przepłacać, czekam na poświąteczne przeceny :)

Ostatnio dużo czasu spędzam na ebayu szukając okazji na licytacjach , udało mi się wygrać kilka rzeczy , wszystko zobaczycie w haulu :)

2 dni temu kupiłam grę Just Dance 4 na kinecta , jest świetna ! Niestety nie mam zbyt wiele czasu na granie ale mam nadzieję że w końcu znajdę chwile żeby porządnie ja przetestować :)

Do naszych ostatnich zakupów można zaliczyć również garnek wielofunkcyjny który jest cudownym wynalazkiem i jestem mega zadowolona z tego zakupu, z pewnością posłuży nam dobrych pare lat :)


TAG :) Liebster Blog Award

Zostałam otagowana przez Justyne z bloga Blondynka na wyspie . Postanowiłam odpowiedzieć na pytania ponieważ bardzo lubie takie zabawy :) Dziękuję za otagowanie :*


1. O czym marzyłaś, gdy byłaś dzieckiem?
Co do zawodu nie miałam konkretnych planów , z pewnością chciałam mieć przystojnego męża i 2 dzieci. Jak każda dziewczynka marzyłam o pięknym domu z ogrodem i życiu jak w bajce :D

2. Jaki jest Twój kosmetyki wszechczasów?
Essence - Multi Action Masara - Recenzja , jak wycofają go ze sprzedaży chyba się popłacze.Tani, pięknie pogrubia i wydłuża rzęsy, łatwo dostępny i trwały :) Jest ze mną już od kilku lat i nie zamierzam tego zmieniać :D

3. Nie wyjdziesz z domu bez... ?
Telefonu i właściwie to tyle, mogę iść bez torebki i bez portfela (np. gdy idę na spacer lub gdy jest ze mną Wojtek). Bez telefonu absolutnie nigdzie się nie ruszam :)

4. Jak spędzisz święta?
Na święta zostajemy w UK i spędzimy je z bratem Wojtka , jego żoną i córeczką. Mimo iż większość rodziny jest w Polsce mamy nadzieje że święta będą fajne i nie odczujemy tak bardzo braku bliskich  (od czego jest skype hihi)  :)

5. Czym sie aktualnie zajmujesz? praca/studia/domowe zajęcia?
Aktualnie pakowaniem :D póki co nic więcej nie powiem :)

6. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Ciężko wybrać jedną, na pewno Tom i Jerry, Smerfy, Gumisie i produkcje Disneya z bohaterami: Myszka Mickey, Kaczor Donald, Pluto itd. (nie pamiętam czy jakoś to się nazywało)

7. Pomyśl o jakiejś piosence, jaka przyszła Ci na myśl?
Klik  - Ellie Goulding - How Long Will I Love You  - najpiękniejsza piosenka którą kiedykolwiek słyszałam :)

8.Czego ostatnio szukałaś w google.pl ?
'Backspace cofa do poprzedniej strony'  - xD niestety nie znalazłam rozwiązania i muszę pisać do was w EXPLORERZE ;/

9. Jakie jest Twoje hobby?
Tak jak wyżej, wszelkiego rodzaju robótki ręczne :) Kocham to ! No i oczywiście makijaż, kosmetyki, youtube :)

10. Na co zwracasz szczególną uwagę u facetów?
Jeśli chodzi o wygląd na pewno wzrost i kolor włosów - nienawidzę blondynów :D Charakter - jak dla mnie bardzo ważne jest to aby czuć się bezpiecznie w jego towarzystwie, musi być godny zaufania, wierny i zabawny :) I taki jest <3

11. Chciałabyś miec tatuaż?
Tak , myślę o tym od kilku lat i kiedyś zrealizuje swój plan. Będzie to coś małego maksymalnie 5-6cm, jeszcze nie wiem w którym miejscu i co konkretnie, ale na 90% jestem przekonana że zrobie :)


Mam nadzieje że nikogo nie zanudziłam i że podobają się Wam moje ozdoby :)
Ubrałyście już choinkę ?:)

Buziaki :*
Zapraszam na INSTAGRAM  :)

10 komentarzy:

  1. ijeee jak pięknie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/lovelyshoes.html

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak pięknie :) tak świątecznie :) MIŁO:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie żartuj. Ubrałaś już choinkę? U mne to się robi dzień przed Wigilią :D

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że tak :D I to 4 grudnia :D W Polsce robiliśmy to jakiś tydzień przed wigilią, ale tutaj widząc piękne dekoracje w sklepach i na mieście nie mogłam się powstrzymać przed wprowadzeniem świątecznego nastroju do naszego mieszkania <3

      Usuń
  4. śliczne są te twoje dekoracje podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie! Ale jesteś uzdolniona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jakie piękne ozdoby, masz ogromny talent, choinka też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Twoje 'wyroby' :D a co pakujesz albo gdzie? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent dziewczyno! :)

    OdpowiedzUsuń