11.12.2013

Avon Solutions Hydra Beyond żel oczyszczający - moja opinia :)

Hej dziewczyny! :) Dziś powiem wam kilka słów na temat mojego aktualnego żelu do mycia buzi.
Jest to Avon Solutions hydra beyond - żel/ krem oczyszczający. 


1. Dostępnośc i cena: Można go kupić u konsultantek Avon oraz online. Ja zapłaciłam 5zł TU , normalnie kosztuje kilkanaście złotych.

2.Opakowanie, pojemność - Produkt znajduje się w niebieskiej tubce ze stabilną dużą zatyczką, na której możemy go postawić. Nie wylewa się, z łatwością możemy dozować idealną ilość żelu. Jego pojemnośc to 150ml.

3. Konsystencja, zapach -  konsystencja jest bardzo kremowa, delikatnie klejąca. Zapach natomiast przypomina mi więkoszość kremów do twarzy. Bardzo delikatny, nie jest sztuczny. Utrzymuje się przed kilkanaście minut po myciu.


4. Działanie, wydajność - używam go 1-2 razy dziennie od początku września. Tubka jest już prawie pusta ale sądze że wytrzyma ze mną 4 pełne miesiące :) Do umycia buzi wystarczy ilość odpowiadająca wielkości zielonego groszku. Używam go codziennie rano i sporadycznie wieczorem (zapominam zabrać go pod prysznic). Żel pieni się bardzo delikatnie co według mniej jest zaletą - łatwiej go zmyć i nie mamy problemu z zamoczonymi włosami lub ubraniem. Świetnie oczyszcza buzie ze wszystkich zanieczyszczeń (nie mówię o makijażu ponieważ zawsze zmywam go przed użyciem żelu). Skóra staje się miękka i gładka w dotyku. Super nawilża, nie podrażnia, a wręcz łagodzi i koi skórę. Nie przesusza, zauważyłam że cera po umyciu przez długi czas jest świeża i wolniej się przetłuszcza.



Żel sprawdził sie u mnie świetnie, uwielbiam go za działanie, konsystencje, cene a przede wszystkim wydajność. Jeśli tylko będę miała do niego dostęp z pewnością kupie kolejne opakowanie. Jak najbardziej polecam ! :)



Zapraszam na INSTAGRAM :)

2 komentarze:

  1. Miałam z tej serii żel do mycia twarzy, ale niestety nie sprawdził sie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń