25.08.2012

Pierwsze koty za płoty :)

Hejka :) Krótkie info o mnie znajdziecie po lewej stronie, a teraz kolej na trochę wyjaśnień :D 

- skąd się tu wzięłam ?  Już od jakiegoś czasu śledzę blogspoty kilku bardzo fajnych dziewczyn, więc teraz-gdy zaczęłam przygodę z biżuterią i postanowiłam się z kimś tym podzielić założyłam bloga właśnie tutaj. Możliwe że co jakiś czas pojawi się jakiś makijaż, DIY, recenzja kosmetyków, moje amatorskie fotki, coś o UK albo Bradford, a także o świnkach morskich które, a raczej którą kocham <3 Póki co biżuteria :)

- xchocolatecakex ? Profil od jakiegoś czasu już miałam 'Czekoladka_93'  , więc czemu nie czekoladowe ciasto ;p  chocolate cake lepiej brzmi ; )

- tytuł bloga ? a stąd : Gutek- Jego piosenka o miłości  - a dokładniej 'ukradłam' z pierwszego komentarza. Bardzo mądre słowa, idealne na życiowe motto :) 

Póki co jakoś sobie tutaj radzę, co będzie dalej zobaczymy. 

Niedługo notka o biżuterii i duużo zdjęć. Pa Pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz