24.05.2017

Muffinki gruszkowe z imbirem - przepis :)

Hejka, dziś leci do was kolejny sprawdzony przeze mnie przepis :) Tym razem Muffinki gruszkowe od mojej siostry :) Banalne, pyszne z lekkim posmakiem imbiru - idealne zarówno w sezonie ze świeżych gruszek jak i po - wykorzystując przetwory gruszki w syropie. Mięciutkie wilgotne, palce lizać :)

Składniki:



Suche:

- 250g mąki pszennej
- 200g cukru
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1 łyżeczka imbiru (z torebki)


Mokre:

- 140ml kwaśnej śmietany/jogurtu naturalnego
- 125ml oleju
- 1 łyżka miodu
- 2 jaja


- 300g posiekanych w kostkę gruszek (ja dałam cały litrowy słoik gruszek w syropie i było ok)


Wykonanie:


Suche składniki wymieszać w jednym pojemniku, mokre w drugim. Obydwa mixy połączyć razem, może być mikserem, może być trzepaczką do jajek a nawet łyżką. Na końcu wrzucić pokrojone gruszki. Masę nałożyć do papilotek do 2/3 wysokości i upiec w 180 stopniach ok 20-25min - do suchego patyczka. Gotowe :)

Mam nadzieję że wypróbujecie i zasmakują wam tak jak mi :)








_____________________________________________________________________________

Kontakt: nefrifhu@wp.pl

Zapraszam na:

Instagram - KLIK
Fanpage paznokciowy - KLIK
Fanpage mojego sklepu - KLIK
Do mojego sklepu z artykułami do stylizacji paznokci - KLIK
Kanał na YouTube - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz