25.10.2016

Nie do wiary że ktoś tu jeszcze zagląda...

Odwiedziła mnie dziś klientka ze swoją młodszą siostrą... jakież było moje zdziwienie gdy okazało się że urocza młoda dama.. zna mnie.. a skąd ? Z bloga, na którego nie zaglądałam od 2 lat, ze snapa i przez instagram :) Zaskoczona tym wydarzeniem które miało miejsce dosłownie kilkanaście minut temu, postanowiłam tu zaglądnąć. Mimo tego że nie było mnie tu dwa lata, codziennie bloga odwiedza kilkanaście, kilkadziesiąt osób.. przypomniałam sobie że oprócz wypełnienia wolnego czasu pisanie do was sprawiało mi wiele radości :) Już nieraz miałam ochotę siąść i coś napisać - podzielić się opinia o jakimś produkcie, czy po prostu opowiedzieć co słychać i jak wiele się zmieniło.. Brakowało chęci, czasu, sensu - bo po co pisać jeśli blog już praktycznie nie istnieje. Mam nadzieję że teraz się to zmieni i chociaż raz w miesiącu, sama dla siebie coś tu napiszę.. dla relaksu.. na pamiątkę.. ot tak, żeby pisać, dzielić się zdjęciami, wydarzeniami z życia :)


A teraz wracam do pracy... mojej wymarzonej pracy.. o której opowiem hmmm może następnym razem :)  Zostawiam wam zdjęcie nowej starej mnie, oraz zapraszam na Instagram  i Snapa : czekoladka93


Miłego wieczoru :)





____________________________________________________________________________


Zapraszam na:
snapa: czekoladka93
Instagram - KLIK
Fanpage paznokciowy - KLIK
Fanpage mojego sklepu - KLIK
Do mojego sklepu z artykułami do stylizacji paznokci - KLIK

Kanał na YouTube - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz