8.11.2012

..

Tworzenia ciąg dalszy, plus trochę zakupów, trochę świąt, trochę znajomych i jakoś leci ;p












W Anglii Święta pełną parą- we wtorek byliśmy w Leeds, w White Rose Centre zastaliśmy to :


ogromniasta choinka, niestety nie zrobilam zdjęcia gigantycznym prezentom i bombkom wiszącym pod sufitem, całość wyglądała przepięknie <3


W naszym Kirkgate w Bradford, pierwsze dekoracje pojawiły się już ponad tydzień temu, jest ślicznie i zimowo, na srebrno. Niestety nie mam zdjęć, ale postaram się to nadrobić. Sklepowe półki uginają się od ozdób świątecznych. Muszę przyznać że takiej różnorodności w Polsce nigdy nie spotkałam. Dziś moją uwagę przyciągnęły bombki w pastelowych kolorach które znalazłam w Wilkinsonie, niebieskie białe różowe, delikatne odcienie, śliczne, bajkowe :) A do tego... różowa choinka :) W Bradford oficjalnie okres świąteczny zacznie się 17.11- zostaną włączone światełka w całym mieście i będzie pierwszy świąteczny targ rękodzieła.  Już czuję ten klimat i zapach świąt, jedyne czego mi brakuje to śniegu ;p Sądzę że już niedługo kupimy choinkę i ozdoby świąteczne. Nie będziemy się mogli oprzeć, bo jak to zrobić gdy święta pchają się do nas drzwiami i oknami ? (;


Moją ostatnią zdobyczą są przeurocze 'bamboszki' , tego potrzebowałam, wygodnych cieplutkich i różowych kapci ;d





Primark-4funty.


Miałam przyjemność poznać 2 świnki morskie naszego znajomego xd jedna to rozetka o dość wrednym charakterku a druga to milusińska długowłosa. Bateria w aparacie padała ale musiałam zrobić sobie z nią zdjęcie !





 Ma baaardzo długą i gęstą sierść! W dotyku jest lepsza niż pluszak ;p I ma prze słodką minkę <3

Mimo wszystko Pysia dalej zostaje na 1 miejscu ;p


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz