11.02.2014

BeBeauty - płyn micelarny, żel nawilżający, zmywacz do paznokci. Pierwsze wrażenie i mini recenzja :)

Hej dziewczyny :) Dziś kilka słów na temat Biedronkowej marki jaką jest BeBeauty. Około dwa tygodnie temu kupiłam 3 produkty tej firmy: płyn micelarny, zmywacz do paznokci oraz micelarny żel nawilżający do mycia twarzy. Po tym czasie mogę przekazać Wam pierwszą opinię na temat tych produktów. 





1. Płyn Micelarny - 200ml 4,49zł 



Zacznę od tego, że nie przepadam za płynnymi produktami do demakijażu, zdecydowanie bardziej wole te o kremowej konsystencji.
Ze względu na cenę i bardzo dobre opinie na temat tego płynu postanowiłam go przetestować.

Użyłam go kilka razy do demakijażu - nasączyłam płatek i przyłożyłam na kilka sekund do oka. Makijaż nie zszedł natychmiast, musiałam kilka razy przetrzeć płatkiem oko. Nie podrażnia i nie wysuszył okolic oczu co jest dużym plusem. Nie zostawił uczucia ściągnięcia ani tłustej warstwy. Po demakijażu wydawało mi się że dopiero przemyłam oczy wodą.
Opakowanie bardzo przypadło mi do gustu , ma  fajny kształt i świetny dozownik.

Sprawdzę jak radzi sobie jako tonik . Co do demakijażu wolę używać mleczka - wg mnie zmywanie oczu mleczkiem (oczywiście zależy jakim) jest delikatniejsze i łatwiejsze (szybciej rozpuszcza tusz) Jest to jednak kwestia osobistych upodobań, z pewnością wiele dziewczyn woli płynne kosmetyki . :)

Ocena: 4/5

2. Zmywacz do paznokci z olejem kokosowym i gliceryną 150ml 5,99zł


  WOW ! Takie było moje pierwsze wrażenie, pierwsze i oczywiście nie ostatnie. Zmywacz wg mnie ma same plusy:
- pompka - idealne dozowanie, produkt nie rozlewa sie, nie wietrzeje, możemy wycisnąć idealną dla nas ilość.
- solidne opakowanie - na prawdę bardzo dobrze wykonane, w szczególności pompka
- zapach ! Jeden z niewielu zmywaczy do paznokci który jak dla mnie PACHNIE ! 
- nie wyszusza skórek 
- jest wydajny
- dobrze i szybko zmywa lakiery , nawet piaskowe i z brokatem. 

Podsumowanie:
Nigdy nie miałam lepszego zmywacza do paznokci ! :)

Ocena: 5/5


3. Micelarny żel nawilżający do mycia i demakijażu twarzy. 150ml  5zł


No cóż... najgorszy kosmetyk w moim zestawieniu. Absolutnie nie jest zły, patrząc na cenę jest nawet dobry, ale....

- nie nawilża tak jak obiecuje producent
- ma nieprzyjemną żelowo glutowatą konsystencje
- dziwnie chemicznie pachnie
- nie zmywa makijażu ! Spróbowałam zmyć nim twarz bez uprzedniego przetarcia chusteczką do demakijażu i niestety się nie sprawdził. Żel ślizgał się po twarzy, miałam wrażenie że totalnie nie łączy się z podkładem. Po spłukaniu wodą na buzi została cieniutka warstwa podkładu, o zatkanych porach nie wspomnę. 
- połowa wieczka oderwała się po kilku użyciach

Co do plusów : żel faktycznie myje (dobrze oczyszczoną wcześniej twarz), zostawia uczucie świeżości i nie ściąga skóry. U mnie dobrze sprawdza się rano, gdy nie potrzebuje dużego oczyszczenia a raczej odświeżenia. Plus za wydajność.

Ocena: 2.5/5



Zamierzam przetestować kilka innych produktów BeBeauty, recenzje z pewnością pojawią się na blogu :)

Zapraszam na INSTAGRAM

4 komentarze:

  1. Ten micel koniecznie muszę sobie kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ich kosmetyki:D najlepsze jest to, że produkuje je Tołpa:) Obserwuję!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten płyn micelarny :P aktualnie stoi na półce hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ich kosmetyki!:)) Szczegolnie plyn micelarny:)

    OdpowiedzUsuń