12.01.2014

40 pytań kosmetycznych :)

Hej dziewczyny, dziś postanowiłam zrobić TAG : 40 pytań kosmetycznych. Pomysł i pytania jak zwykle ściągnięte z YT. Tag jest bardzo fajny i zachęcam każdą z Was do udzielenia odpowiedzi na pytania :)



1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz? 
Przeważnie 2 razy - rano i wieczorem. Czasami zdaża się, że wracam do domu, od razu zmywam makijaż i myję twarz, wtedy robię to 3 razy :)

2. Jaki masz typ cery? 
 Zdecydowanie tłusta szczególnie w strefie T.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy? 
Obecnie używam żelu oczyszczającego Avon Hydra Beyond KLIK . Sprawdza się świetnie i jeśli tylko będę miała okazje kupie kolejne opakowanie.

4. Czy używasz peelingów do twarzy? 
Tak

5. Jaka to marka? 
Obecnie posiadam dwa peelingi:
Avon Naturals waniliowy peeling do ciała - używam go również do twarzy ponieważ jest bardzo delikatny.
Cyclax Apricot facial scrub - dużo bardziej złuszczający, z naprawdę ostrymi i dużymi drobinami.

6. Jakiego kremu do twarzy używasz? 
Acne Derm - krem przeciwtądzikowy , nie używałam go regularnie i aktualnie go odstawiłam, sięgnę po niego ponownie na początku lutego
La Roche Posay Effaclar Duo - kremik eliminujący zmiany trądzikowe, używam go przed nałożeniem makijażu/rano na zmianę z : Ziaja 25+ krem nawilżający-matującyNa noc używam: Ziaja krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej biała herbata 

7. Czy masz piegi?
Nie :)

8. Używasz kremu pod oczy? 
Krem nie, mam dwa żele pod oczy.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Miałam, mam i pewnie będę miala ;/

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych? 
Tak, bardzo dużo przeróżnych tabletek w tym antybioków ;/

11. Jakiego podkładu używasz? 
Revlon Colorstay cera tłusta i mieszana KLIK - recenzja .

12. Co z korektorem? 
Pod oczy zawsze, na niedoskonałości sporadycznie- kiedy zależy mi na całkowitym zakryciu niedoskonałości i mam więcej czasu na wykonanie makijażu. Najczęściej jest to Collection Lasting Perfection ConcleaneKLIK - recenzja.

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Neutralna w kierunku ciepłej.

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach? 
Jak najbardziej na tak! Osobiście nie odczuwam potrzeby zakładania sztucznych rzęs, ale na wyjątkowe okazje można poszaleć :) Sztuczne rzęsy podobają mi się tylko jeśli są dobrze przyklejone i dają naturalny efekt.

15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
Zazwyczaj właśnie tyle czasu potrzebuje na wykończenie jednej mascary. Niestety problem pojawia się wtedy gdy mam otwarte 2 lub 3, jeśli ciągle da się nimi malować to oczywiście zostawiam na dłużej.

16. Jakiej maskary teraz używasz? 
Essence Multi Action Mascara :) Recenzja

17. Sephora czy MAC? 
Niestety nie mam produktów ani z MACa ani z Sephory

18. Masz kartę pro do MAC? 
Nie

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu? 
Używam pędzli :)

20. Używasz bazy pod cienie? 
Tak, prawie zawsze. Sporadycznie nakładam korektor zamiast bazy.

21. Używasz bazy pod makijaż? 
Mam dwie ale prawie ich nie używam, wolę kremy.

22. Ulubiony kolor cienia do powiek? 
Ulubiony - wszystkie odcienie fioletu, najczęściej używane- brązy i beże :)

23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie? 
Kredka :)

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką? 
Pewnie jak byłam młodsza, na początku liceum zdarzyło się kilka razy :) Ostatnio wcale.

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?
Niestety nie posiadam ani jednego.

26. Używasz kosmetyków mineralnych? 
Nie.

27. Ulubiona szminka? 
CK 123 Henna 

28. Ulubiony błyszczyk? 
Nienawidze i nie stosuje błyszczyków ;p

29. Ulubiony róż? 
Body Collection Dusty Pink - jeden z tej paletki, nie jest ulubiony (ciągle szukam czegoś nowego) ale najczęściej używany.

30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro?
Jasne że tak :) Np mój podkład, w drogeriach jest prawie 2 razy droższy!

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Tak :)

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach? 
Nieee, co jak co ale kupowanie kosmetyków z niepewnego źródła to przesada.

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu? 
Tak, jak najbardziej. Oczywiście mowa tu o prawdziwych lekcjach wizażu u osoby która ma duże doświadczenie, talent i potrafi odpowiednio przekazać swoją wiedze. Chodzi o kogoś od którego mogłabym się nauczyć czegoś więcej niż z filmików na YT.

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Może nie niezdarnie ale szybko, nakładam wtedy znacznie mniej produktów niż zazwyczaj.

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Krzywe kreski - jeśli komuś to nie wychodzi to po co to robić ?
Brwi narysowane kredką do oczu ; ] , oczywiscie wczesniej calkowicie wydepilowane. HIT !
Różowy róż nałożony na pół twarzy.

36. Lubisz kolorowe makijaże?
Tak, ale raczej latem :)

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, nie jestem fanką żadnej z gwiazd, nie śledzę ich życia i nie zwracam szczególnej uwagi na ich makijaż :)

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było? 
Tusz do rzęs.

39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu? 
Kompletnie bez makijażu nie, zawsze mam tusz na rzęsach :)

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Nie.


Mam nadzieję że TAG Wam się spodobał :)

Jak zwykle zapraszam na INSTAGRAM

A teraz uciekam spać bo przed nami ciężki tydzień :)

2 komentarze:

  1. To dobrze, ze nie widziałas moich kresek, bo do idealnych to one nie należą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też nie ! ;p cale szczescie ze lepiej wygladam bez ;d

      Usuń